Hallo,
ik ben nieuw in de wereld van CNC. Nu besteed ik al mijn professionele projecten uit. Om de kosten van mijn bedrijfje op lange termijn te drukken wil ik investeren in een (eenvoudige) CNC.
Vereisten:
- volledige platen moeten erop/erin kunnen (250x125)
- Hout en kunststof
- Diepte van 20mm is (voorlopig) voldoende
- gebruik voor boringen op regelmatige afstand (denk gereedschapsbord), logo's, kastdeurtjes, ...
- Ruimte genoeg thuis
- Budget max 10.000 euro
Na wat youtube, lezen op dit forum, google heb ik volgende opties gevonden:
- Yeti Tool Smartbench PrecisionPro X 1.3
www.gereedschappro.nl
- WATTSAN А1 1325
virmer.com
- avid cnc 4x8 pro 4896
niet te vinden in de BeNeLux
- Style CNC
www.stylecnc.com
Heeft iemand hier meer verstand van dan mij?
ik ben nieuw in de wereld van CNC. Nu besteed ik al mijn professionele projecten uit. Om de kosten van mijn bedrijfje op lange termijn te drukken wil ik investeren in een (eenvoudige) CNC.
Vereisten:
- volledige platen moeten erop/erin kunnen (250x125)
- Hout en kunststof
- Diepte van 20mm is (voorlopig) voldoende
- gebruik voor boringen op regelmatige afstand (denk gereedschapsbord), logo's, kastdeurtjes, ...
- Ruimte genoeg thuis
- Budget max 10.000 euro
Na wat youtube, lezen op dit forum, google heb ik volgende opties gevonden:
- Yeti Tool Smartbench PrecisionPro X 1.3

Yeti Tool Smartbench PrecisionPro X 1.3 CNC verplaatsbare grootformaat freesmachine nú met BigFoot, XL Console en YetiPilot! | 21542
Let op: Kom hem ophalen bij ons in Haarlem en je krijgt een € 100,- PRObon als je hem komt halen! We kunnen hem uiteraard verzenden, omdat het een pallet zending is heeft hij 1 à 2 dagen extra levertijd.Wil je hem geleverd hebben in België, dan worden de…
CNC Bedfreesmachine voor Hout en Metaal WATTSAN А1 1325 — Virmer
U kunt CNC Bedfreesmachine voor Hout en Metaal WATTSAN А1 1325 met een werkgebied 1300x2500 mm en een vermogen van 3 kW van de fabrikant in Nederland. Levering op Nederland vanaf de Virmer
niet te vinden in de BeNeLux
- Style CNC

2024 Best 4x8 Wood CNC Router Machine for Sale
2024 best 4x8 CNC router machine with 48x96 inches table size is used for making doors, cabinets, signs, decorations, and 2D/3D full sheet woodworking projects.

Heeft iemand hier meer verstand van dan mij?