Ik ben van plan een zwaardere bovenfrees te kopen. Ik heb een mal voor zwaluwstaartverbindingen van balken gekocht en hier heb ik een frees van ca. 2200watt voor nodig. Ik twijfel tussen de Makita RP2303FC04 en de CMT CMT7E, voornamelijk omdat die laatste ook onder een tafel gemonteerd kan worden, maar wel een stuk duurder is. Echter staat de CMT7E nu voor €333,- op Amazon.nl. Alles lijkt te kloppen, ook het GTIN nummer. Dit is meer dan €200,- goedkoper dan de eerste Nederlandse site. En volgens Amazon is de normale prijs €360,-. Ik weet dat Amazon wel eens vaker rare stuntprijzen hanteert, maar dan staat de originele prijs er wel goed bij. Ik ben dus bang dat dit een gevalletje "te mooi op waar te zijn" is.
Iemand ervaring met dit soort aanbiedingen? Als ik hem bestel heb ik dan straks een heel andere frees, bv een Triton, en kan ik fluiten naar mijn geld? Of is dit een foutje van Amazon in mijn voordeel. Ik ben benieuwd of iemand dit ook wel eens geprobeerd heeft.
Iemand ervaring met dit soort aanbiedingen? Als ik hem bestel heb ik dan straks een heel andere frees, bv een Triton, en kan ik fluiten naar mijn geld? Of is dit een foutje van Amazon in mijn voordeel. Ik ben benieuwd of iemand dit ook wel eens geprobeerd heeft.
CMT CMT7E Router Machine : Amazon.nl: Klussen & gereedschap
CMT CMT7E Router Machine : Amazon.nl: Klussen & gereedschap
www.amazon.nl