Cirkelzaag foedraal

Vanleest

Nieuw lid
4 feb 2021
6
0
Ik heb een Festool invalzaag met daarbij diverse zaagbladen. onderin kunnen daar een paar zaagbladen opgeborgen worden maar dat is net niet geneg voor het aantal zaagbladen dat ik heb.
Nu heb ik van festol al wel de opbergfoedraal (helaas niet meer leverbaar) maar daar zitten de 260mm zaagbladen in van m'n makita flipper.

Ik ben dus opzoek naar een handige foedraal die in de m-box past en dat de zaagbladen netjes opgeborgen en beschermd zijn.

Weet iemand of zoiets te koop is of wordt het zelf maken?

Robin
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.103
2.612
Waarom zou je al je zaagbladen mee zeulen? Ik heb gewoon een spijker voor de botte zagen en een voor de scherpe, met kartonnetjes er tussen. Gewoon in volgorde van maat. De grote achter tot de kleintjes voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mosseltje en 48rmc

Rutger Broekman

Actieve deelnemer
19 apr 2013
160
46
Tilburg
Op marktplaats adverteert wel eens iemand die foedralen op maat maakt. Ooit een besteld voor mijn beitels. Ziet er goed en degelijk uit een doet het al zo'n 4 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vanleest

Vanleest

Nieuw lid
4 feb 2021
6
0
Waarom zou je al je zaagbladen mee zeulen? Ik heb gewoon een spijker voor de botte zagen en een voor de scherpe, met kartonnetjes er tussen. Gewoon in volgorde van maat. De grote achter tot de kleintjes voor.
verschillende redenen, niet de ruimte zoals een schuur of garage en dus alles in de m-box omdat dat compact is en alles bij elkaar heb.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.103
2.612
Voor in een m box kan je een simpel vakkenkastje maken. Je maakt schotjes die passen en die verbindt je door twee stukken rond hout, waar de zagen op staan. Voor verschillende maten zagen kan je de zelfde schotjes gebruiken. Je plaatst alleen de stokken op een andere plaats. Stukje schuim in de deksel tegen het rammelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vanleest

Vanleest

Nieuw lid
4 feb 2021
6
0
Voor in een m box kan je een simpel vakkenkastje maken. Je maakt schotjes die passen en die verbindt je door twee stukken rond hout, waar de zagen op staan. Voor verschillende maten zagen kan je de zelfde schotjes gebruiken. Je plaatst alleen de stokken op een andere plaats. Stukje schuim in de deksel tegen het rammelen.
zal dat naast de cirkelzaag passen of bedoel je een lege m-box hiervoor inrichten? ik zoek iets dat bij de cikelzaagmachine in de m-box past
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.103
2.612
Ik weet niet hoe veel ruimte er nog in je m box is. Ik heb een festool en die bak zit best vol. Als ik het zwarte plastic er uit zou halen en zelf een inleg zou maken, zou ik wel meer kwijt kunnen. Dus dat zou ook jouw probleem op kunnen lossen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vanleest

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.