Chinese grondschaaf!!

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Door de manier waarop deze schaaf gemaakt is lijkt het me relatief eenvoudig om die groter te maken. Of een assymmetrische. Koop een grotere plaat aluminium, zaag op maat, maak een gat op maat en boor de potgaten. Je zou er bijna twee of drie voor kopen.
Ah je leest mn gedachte jij zegt het ik denk het!
Ben er al mee bezig heb er namelijk 2 besteld :)

Groetnis,

Roeland
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Helemaal mee eens alleen jammer dat het bij Ali express en Amazon te krijgen is. Dat spul werkt super. Banggood heeft ook Chinese tools maar heeft nog niet mijn vertrouwen om daar te kopen.
Ik koop eigenlijk altijd alles via Banggood. Heeft me, behalve bij een prulletje van een paar euro, nooit teleurgesteld en ik krijg altijd goede en snelle respons op klachten of opmerkingen. Zo heb ik een keer wat kapot laten vallen en ik bestelde het kapotte onderdeel (Van een lasinverter) en ik kreeg kosteloos het onderdeel opgestuurd. Ik durf Banggood van harte aan te bevelen.
(Nee, ik heb GEEN aandelen... ;) )
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.