centreerboren

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Hehe, dat zijn andere prijzen dan die site wat ik hier postte...
Waar zou dat verschil in zitten? Ok, de kleur is anders, maarja of daar het verschil zit?!:rolleyes:
Waarschijnlijk in de taal van het land waar het vandaan komt.;)
Als je het niet professioneel gebruikt, hoe vaak gebruik je het dan?
Ik zie hier op het forum dat je veel kwaliteit gereedschap heb maar zou gewoon voor dit soort gereedschap voor de chinees gaan.
Wat kan je gebeuren voor die paar euro, als het niet bevalt kan je altijd nog duurdere kopen.
Mvg,:).
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Waarschijnlijk in de taal van het land waar het vandaan komt.;)

Hehe, zoiets zal het wel zijn inderdaad :p

Als je het niet professioneel gebruikt, hoe vaak gebruik je het dan?
Ik zie hier op het forum dat je veel kwaliteit gereedschap heb maar zou gewoon voor dit soort gereedschap voor de chinees gaan.
Wat kan je gebeuren voor die paar euro, als het niet bevalt kan je altijd nog duurdere kopen.
Mvg,:).

Ik ga ze inderdaad niet veel gebruiken, maar voor die paar euro extra (die Snappy uit de link van Kemo kosten maar € 12,99 per set) ga ik ze niet speciaal uit China laten komen.
Als ik niet verder zou komen dan die eerste prijs (> € 65,-) dan had ik me inderdaad beter kunnen bedenken :D

Groet,

Atmoz
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Als je het niet professioneel gebruikt, hoe vaak gebruik je het dan?
... maar zou gewoon voor dit soort gereedschap voor de chinees gaan.
Wat kan je gebeuren voor die paar euro, als het niet bevalt kan je altijd nog duurdere kopen.

Zo denk ik er ook over,en kocht onlangs dit setje: http://www.banggood.com/7pcs-14-Inch-Shank-HSS-Self-Centering-Hinge-Drill-Bits-p-1065930.html
Heb ze voorlopig nog niet gebruikt.

Qua maten: kijk naar welke grootte van schroeven je gebruikt voor deze toepassing(en), het komt dan ook niet op een 10de millimeter aan (er wordt veel in inch aangeboden). Enkel die 5mm is wel een harde maat die je echt moet hebben, indien je ladegeleiders of dergelijke wil vastzetten met euroschroeven, al dan niet in combinatie met het 32mm systeem.
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
Wil wel eens weten of die centreerboren van 'banggood' degelijk zijn, voor dat geld? Kan ze wel niet in mijn winkelmand plaatsen?
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Look what I found on AliExpress
http://www.aliexpress.com/item/1883316110/1883316110.html
imagepng
 

PBT

Actieve deelnemer
Ik heb zelf een paar weken geleden ook zon boor aangeschaft. En ik moet zeggen het is echt ideaal! Ik heb het besteld bij Van Hoecke (importeur van blum). Als ik me niet vergis kostte het iets van een euro of 20 ex btw.
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
Staat de centreerboor online bij Van Hoecke? Kan het niet meteen terugvinden...
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
kan je eens een foto plaatsen van de centreerboor van 'Van Hoecke'? Welke diameters zijn beschikbaar?
 
Laatst bewerkt:

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Die van Blum (M01ZZ03) ziet er zo uit en is overigens ook bij Häfele (001.42.032) te koop.
Beide kosten €15 excl. BTW.
Specs: boor Ø2,7 mm voor schroeven Ø3,5 mm.
broc_centra_.jpg
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
Aha, dat ziet er pas degelijk uit!
Zou er ook eentje moeten hebben voor euroschroeven misschien...
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Dat heeft een reden.
Die boor, boort taps. Speciaal voor de euroschroeven.
De beste pasvorm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.