Casadei vlakbank 500 breed van 2002 met nog geen 3 uur gedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Machine is van 2002 en heeft nog geen 3 uur gedraaid , dat is ook te zien op de foto van het bovenblad , er zitten nauwelijks krasjes op , en het originele vet zit nog op het blad , de eerste messen zitten er nog in en zijn scherp . Uitvoer blad 135 invoerblad 160 cm , breedte 51 cm .
Er zit een instelknop voor hol en bol schaven en een indicatiemeter voor de afname in mm . met CE en doodstil in gebruik .aansluiting voor afzuiger rond 150 mm .
Een machine als dit komt weinig voorbij , dus pak uw kans , dit apparaat kan nog een hele carrière mee .

tegen elk aannemelijk bod . te zien en uit te proberen in Loosbroek
 

Bijlagen

  • 7.jpg
    7.jpg
    139,3 KB · Weergaven: 189
  • 5.jpg
    5.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 161
  • 4.jpg
    4.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 146
  • 6.jpg
    6.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 140
  • 3.jpg
    3.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 134
  • 8.jpg
    8.jpg
    63,6 KB · Weergaven: 129
  • 1.jpg
    1.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 157

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Rik er zijn wat spelregels wat in een advertentie moet staan. De prijs is er een van.
Jammer dat ik er niet de ruimte voor heb.
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Rik er zijn wat spelregels wat in een advertentie moet staan. De prijs is er een van.
Jammer dat ik er niet de ruimte voor heb.
Ik laat me verrassen , ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik er indertijd voor heb betaald ... en de hoofdprijs zal er wel niet meer inzitten vrees ik ,en mijn vrouw ook .........
 

EmielvdPol

Nieuw lid
14 aug 2022
15
1
Tilburg
Hee rik ik ben afgelopen jaar bij jullie lang geweest om een paar stukken hout te vlakken, nog erg bedankt voor het gebruik van jullie machines! Ben ook op zoek naar een vlakbank maar ben bang dat deze buiten mijn budget ligt
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Hee rik ik ben afgelopen jaar bij jullie lang geweest om een paar stukken hout te vlakken, nog erg bedankt voor het gebruik van jullie machines! Ben ook op zoek naar een vlakbank maar ben bang dat deze buiten mijn budget ligt
Gewoon je vrouw heel lief aankijken , werkte bij mij ook ( bijna ) altijd ! Was het nog gelukt met je werkstuk ??
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Nette machine, maar wat ik niet zo goed snap en als ik het vragen mag; waarom heeft hij zo weinig gedraait in al die jaren?
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Nette machine, maar wat ik niet zo goed snap en als ik het vragen mag; waarom heeft hij zo weinig gedraait in al die jaren?
indertijd gekocht als reservemachine , en door veranderde werkmethoden overbodig , stond voor het raam ingepakt tussen de stapels hout , dus in geval van drukte moesten we eerst een uur uitbouwen voordat we er mee aan de gang konden , voortschrijdend inzicht , plaats nooit machines op de 1e verdieping !
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
indertijd gekocht als reservemachine , en door veranderde werkmethoden overbodig , stond voor het raam ingepakt tussen de stapels hout , dus in geval van drukte moesten we eerst een uur uitbouwen voordat we er mee aan de gang konden , voortschrijdend inzicht , plaats nooit machines op de 1e verdieping !
Vertikaal transport is idd vervelend, heb er helaas ervaring mee.....
Ken het merk niet, dus geen kwalitatief gevoel, maar ziet er goed uit verder en de Groot verkoopt geen rommel volgens mij.
Ik weet niet wat je ervoor wilt hebben, maar misschien heb ik wel belangstelling als hij goed is met voorkomen van uitbraak en je geen haast hebt. Ik dacht op termijn eigenlijk aan een wat grotere combi met spiraalas, maar los is ook niet verkeerd......
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Vertikaal transport is idd vervelend, heb er helaas ervaring mee.....
Ken het merk niet, dus geen kwalitatief gevoel, maar ziet er goed uit verder en de Groot verkoopt geen rommel volgens mij.
Ik weet niet wat je ervoor wilt hebben, maar misschien heb ik wel belangstelling als hij goed is met voorkomen van uitbraak en je geen haast hebt. Ik dacht op termijn eigenlijk aan een wat grotere combi met spiraalas, maar los is ook niet verkeerd......
Nou ik denk aan 3000 euro , en met goed stelwerk van je beitels en met de draad mee schaven krijg je reteglad werk , daar kan geen Tersa of spiraalas tegenop , ook niet qua kosten van slijpwerk trouwens
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Nou ik denk aan 3000 euro , en met goed stelwerk van je beitels en met de draad mee schaven krijg je reteglad werk , daar kan geen Tersa of spiraalas tegenop , ook niet qua kosten van slijpwerk trouwens
Ik stuur je morgen even een pb, kijken of eruit kunnen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.