Cadeau

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
Hallo,
Ik had even een vraagje, mijn vader is helemaal gek van houtbewerking. Zometeen heeft hij een grote schuur waar hij lekker in kan klussen. Hij heeft al wel wat gereedschap, helaas.
Het punt is namelijk wat is gereedschap dat echt handig is. Niet al te duur, alle ideeen zijn welkom.

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet,

Ruuub
 

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
Of als iemand iets leuks weet wat in de schuur kan, zon leuk bordje met tekst of iets dergelijks, alle ideeen zijn welkom
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Mijn optie, hoe flauw dan misschien ook, een bon van Baptist

met de link ga je meteen naar de afdeling bonnen

 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.096
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Het punt is namelijk wat is gereedschap dat echt handig is. Niet al te duur, alle ideeen zijn welkom.
enkel als hout ook jouw hobby is, kan je oordelen wat je vader best kan gebruiken
andere mogelijkheid is dat jouw vader ooit heeft laten vallen wat hij best nog zou kunnen gebruiken
in de andere gevallen is het voorstel van maartens het beste
je blijft dan binnen budget & je begaat geen miskoop
mijn vrouw noch mijn kinderen kopen niets (meer) voor mijn hobby
komen (kwamen) ze met iets aandraven, dan had ik meestal een ander hulpmiddel, een ander merk of andere opties in gedachten
dat een fles wijn er altijd in kan, weten ze ondertussen
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.955
797
Omgeving Leiden
Lastig, lastig.
Zeker bij liefhebbers luistert gereedschap heel nauw.
Voor een buitenstaander is een beitel een beitel, een schaaf een schaaf, maar een houtworm weet wel beter.
Maar ik lees dat hij zometeen een flinke eigen ruimte ter beschikking krijgt.
Dan komt een bordje 'niet storen 'oid goed van pas, zoals alle forumleden weten :)
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Als hij een nieuwe schuur heeft, dan is een zelfgemaakt bord voor boven de ingang misschien wel heel leuk. Je bent op een zelfmaak-forum terecht gekomen, dus ik daag je uit om dit zelf te gaan maken! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost Kok

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik ga met Maarten mee. Een cadeaubon. Dat ben je altijd zeker, en kan de persoon zelf iets leuks uitzoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruuub

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
enkel als hout ook jouw hobby is, kan je oordelen wat je vader best kan gebruiken
andere mogelijkheid is dat jouw vader ooit heeft laten vallen wat hij best nog zou kunnen gebruiken
in de andere gevallen is het voorstel van maartens het beste
je blijft dan binnen budget & je begaat geen miskoop
mijn vrouw noch mijn kinderen kopen niets (meer) voor mijn hobby
komen (kwamen) ze met iets aandraven, dan had ik meestal een ander hulpmiddel, een ander merk of andere opties in gedachten
dat een fles wijn er altijd in kan, weten ze ondertussen
Als ik hem vraag zegt hij dat hij alles al heeft. Dat is dus het lastige, daarom dacht ik misscchien iets uniques wat een van jullie weet.
 

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
Lastig, lastig.
Zeker bij liefhebbers luistert gereedschap heel nauw.
Voor een buitenstaander is een beitel een beitel, een schaaf een schaaf, maar een houtworm weet wel beter.
Maar ik lees dat hij zometeen een flinke eigen ruimte ter beschikking krijgt.
Dan komt een bordje 'niet storen 'oid goed van pas, zoals alle forumleden weten :)
Jaa we zijn bezig om een groot hok te bouwen van 7,5 bij 5. Mn vader en ik, dan is een bordje van niet storen zeker mooi, bedankt voor de aanrader
 

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
Als hij een nieuwe schuur heeft, dan is een zelfgemaakt bord voor boven de ingang misschien wel heel leuk. Je bent op een zelfmaak-forum terecht gekomen, dus ik daag je uit om dit zelf te gaan maken! ;)
Haha, als het hokje er staat zal ik proberen een mooi bordje te maken, deal?
 

Ruuub

Nieuw lid
29 jul 2020
8
1
Mijn optie, hoe flauw dan misschien ook, een bon van Baptist

met de link ga je meteen naar de afdeling bonnen

Bedankt, zal hem zeker onthouden
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Dan is het geven van een ervaring of iets zelfgemaakts ideaal!

+1

het betreft hier een vader<>zoon en dat is toch wat anders.

vandaar dat ik mijn cadeaubon-tip al even als "flauw" betitelde.

als je besluit iets zelf te maken , dan maakt het object al zowat geen fluit meer uit, het is de gedachte erachter dat jij iets voor je pa-tje hebt gemaakt, ziet het er nog leuk uit is dat alleen maar mooi meegenomen ;-) :)
 

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
@ Ruuub , ik ben het helemaal eens met Bijtel , een zelfgemaakt bord voor de nieuwe werkplaats . Onderstaande had ik voor mezelf al gedownload ,maar tot op heden nog niet gemaakt . :giggle: Het mooiste lijkt me om het eerst uit te zagen uit niet te dik hout en dan op een grotere achtergrond (rond-ovaal-vierkant) te lijmen . Donker op licht hout en dan in de olie te zetten òf alles te verven . Dit is een foto van een A4-tje , wat je eventueel nog groter kan kopiëren. Je ziet maar :)

Mancave.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.