Cabinetje voor aan de muur

LFlab

Post veel
7 mei 2018
969
310
Rosmalen
Er was een cursus op Domestika die ik me leuk leek, dus die had ik gekocht. Niet helemaal doelgroep, want ik heb al aardig wat projecten met zwaluwstaarten gemaakt, maar tot nu toe vooral functionele dingen. Kisten, kasten, tafels. De cursus was wel een goede gelegenheid om wat te spelen met verhoudingen van een ontwerp, en vooral iets kunstzinnigs te maken, niet alleen maar functioneel. Daarnaast had ik op het werk een paar mooie pallets en had ik een goedkope vvd bank gekocht op marktplaats.
20220924_180315.jpg

Morgen even lade in elkaar klussen, en oogjes eraan maken zodat ie opgehangen kan worden.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
969
310
Rosmalen
Daarstraks lade gemonteerd en opgehangen.
Hey pallet hout is wel heel fragiel, dus da's opletten geblazen. Bij het paren van de zwaluwstaarten is de hamer er niet aan te pas gekomen, en toch had ik een paar keer dat het materiaal scheurde, beetje superlijm erin en door.
20220925_105405.jpg
20220925_121804.jpg
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Grappig kabinet, zo met dat uitstekende gedeelte. Loopt die zijkant wel door, of is het in 2 gedeeltes?
Ik zou alleen 3 zwaluwstaarten in de la gemaakt hebben. Kijkt een beetje grof zo,
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
969
310
Rosmalen
Zijkant loopt inderdaad gewoon door, en het is een piepkleine lade, en zowel het vuren als het meranti is nogal zwak, vandaar dat ik de nesten en staarten wat breder heb gehouden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.