Gebruik ik al jaren, prima lijm voor die prijs.
En gratis bezorgd boven de 10 €
En heb je nog tips over het gebruik van het flesje Nico (verstopingen voorkomen).
Gisteren 3 verpakkingen bij de Action gehaald. Elke verpakking bestaat uit 3 tubetjes van 3 gram
Gisteren 3 verpakkingen bij de Action gehaald. Elke verpakking bestaat uit 3 tubetjes van 3 gram en kost € 0,35. dit is een kg-prijs van € 39.
Gisteren 3 verpakkingen bij de Action gehaald. Elke verpakking bestaat uit 3 tubetjes van 3 gram en kost € 0,35. dit is een kg-prijs van € 39.
+1,Open verpakking in de koelkast bewaren helpt ook goed
Ik heb even gekeken bij Action , en ze hebben deze kleine tubes dat altijd een probleem zijn met het gebruiken en opnieuw sluiten en openen, Ik kon die dingen nooit leeg maken en dikwijls waren z al leeg voordat Ik ze kon gebruiken.
De prijs is daar nu 89 euro cent voor 2 X 3 gram, dat is zoiets van 150-- euro per liter, niet precies goodkoop.
Met deze super kleine verpakking een prijs verschil van enkele centen maakt een groot verschil in liter or kilogram prijs.
Bekijk bijlage 44552
Leo, ze hebben bij de Action ook secondenlijm welke goedkoper is en prima werkt. 3 x 3 gram voor 35 cent. Dat is een stuk goedkoper dan die van 89.
Bekijk bijlage 44567
Wim Ik heb die niet gezien, en ja dat is natuurlijk veel goedkoper als je het spul kunt gebruiken uit deze klein verpakking, dat was altijd een probleem, soms al uitgedroogd voordat je het open maakte recht uit de winkel.
En als dat niet het geval is, tubes zijn moeilijk te gebruiken in vergelijking met de grotere flesjes, de dop plakt vast en je kunt de rest er niet uit krijgen zonder de tube te vernielen.
Voor mij is de grote verpakking het voordeligste en ben Ik van een goede kwaliteit verzekerd die heel eenvoudig te gebruiken is, en dat na 20 jaar nog steeds goed is in/aan de dingen waar Ik het aan gebruikt heb.