In een FWW van dit jaar stond een burootje van Chris Gochnour (hoe spreek je dat lekker uit?) wat ik erg mooi vond. De voorkant loopt iets rond naar binnen toe, en de 3 laatjes idem, waarbij het middelste laatje wat minder hoog is voor de beenruimte. Dat vind ik iets minder, dus bij mij allemaal dezelfde hoogte en het geheel is iets kleiner. In het voorbeeld zijn ook gebogen poten gebruikt, maar bij ons is alles recht dus deze worden ook recht, maar wel verjongd naar onderen toe. Het is eigenlijk bestemd om voor onze huiskamer computer. Toen wij hier kwamen wonen heb ik wat van rubberwood panelen gemaakt, maar dat gaat nu naar de kinderen. Het hoort eigenlijk een beetje bij de side table die ik net gemaakt hebt, maar als het burootje net zo' zwevend blad krijgt, dan blijft er geen ruimte voor de laatjes over, dus die design feature vervalt
. Ik had al een hele tijd twee stukken gespiegeld maca (doussie) liggen maar bij het vlakken na het zagen hebben ze teveel van de gespiegelde zijden geschaafd en het hout is zo druk dat het niet goed meer te zien is dat het 1 stuk is geweest. Maar er zit maar 1 lijmnaad in het blad van 60 bij 100 cm. Het is werk in voortgang, maar hier alvast een paar foto's.
jaap

jaap