Buitenkeuken.

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Ik heb een mal om een Weber BBQ van 57cm uit te frezen in het werkblad.
Aan de voorkant steunt de BBQ op het handvat dat ik in het meubel heb verwerkt. Aan de achterkant heb ik 2 beugels gemonteerd aan de dekselhouder.

Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Ik wil gerust eens een foto plaatsen of je kan ook op de link klikken onderaan mijn berichtje voor foto's
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
IMG_2852 (2).jpgIMG_2862.jpg

Aan de voorkant zit het handvat ingefreesd in het werkblad en steunt het op de ligger onder het werkblad.
Aan de 2 zijkanten/achterkant heb ik een soort L-ijzer gemaakt met een gat bovenaan waar die metalen beugel van de dekselhouder door zit. Deze is dan aan de onderkant van het werkblad bevestigd.

Sorry, heb niet onmiddelijk een duidelijk foto van deze beugels.
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Knap werk, bedankt voor te delen.

Affrimosia is geweldig mooi hout maar ik kan er niet tegen om het te verwerken, zelfs met prima afzuiging, je zet toch je maskertje op want je hebt maar twee longen eh kerel.

Groeten,

John
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Goed bezig! Maar als het voor mij zou zijn zouden die deuren effen moeten zitten met de kader, het is wat je zelf mooi vindt natuurlijk.

Groet John.
 

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Mooi project hoor. Bijna net zo groot als mijn binnenkeuken... en die werkplaats haast net zo groot als mij huis ;)
 

pompier

Actieve deelnemer
27 nov 2011
61
0
Lauwe Belgie
Hallo kastanjeboom,nee hoor ik ben al 18 jaar timmerman en doe niets anders dan keukens en totaal interieur op maat.

De werkplaats is geen schoolwerkplaats maar de atelier waar ik ganse dagen werk.

Mvg,Kristof
 

Philipp-Brunke

Actieve deelnemer
11 sep 2013
52
0
36
Zeeland
Waaauw
Erg mooi werk kristof.
Ik vroeg me af hoe je de panelen hebt bevestigd op het frame...?

Wel geinig dat ik niet de enige ben die bij het verlijmen tape gebruikt.
Erg mooi atelier petje af kristof
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.