buisklemmen

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Top, thx! Gelijk maar een zwikkie besteld, daar kan ik het niet voor laten liggen
 
Laatst bewerkt:

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
93
40
Schouwen-Duiveland
Pffff wat een klote site hier. Al die mooie spulletjes waar je op geattendeerd wordt.
Gelijk naar 10 buis klem setjes besteld en een parkside performance rotex. 🤪🤪🤪

En maatje heeft ook maar gelijk 10 buis klem setjes besteld.

Dus ja zal snel uitverkocht zijn zo
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik had ook al 10 setjes besteld. En nog wat klein spul. Moet ik weer op zoek naar gratis gasbuis.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik heb ze net binnen en de twee die ik open heb gemaakt vallen zeker niet tegen. Ik zat een review te kijken waarin het leek alsof de klembekken niet vlak waren, deze zijn helemaal vlak! Ik ben tevreden
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Die van mij zijn ook binnen. Er zitten overal scherpe randen aan. Die gaan even met de stiftslijper. Ook de schroefspindel is dunner en loopt niet zo mooi, als bij de pony klemmen, die ik altijd van een collega leen. Maar ze vallen tot nu toe niet tegen. Ik had nog genoeg buizen liggen. Daar moet ik even een mooie verdeling van maken. Er zitten nog 3 gladde sokken op de buizen die ik had liggen, dus ik kan er nog een paar koppelen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik gebruik die klemmen vooral om vloerdelen tot balken te lijmen. Daar werken ze prima voor. En de lange om staalwerk in de haak te houden tijdens het lassen van kokers.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.