Hoe? Niet. Beter niet aan beginnen.
Uit je vraagstelling maak ik op dat je geen geleerd elektrotechnicus bent, anders zou je de vraag niet hoeven stellen. De voltages en stroomsterktes die hier voor nodig zijn, zijn levensgevaarlijk en niet binnen veilige grenzen te krijgen.
Men gebruikt magnetrontransformators omdat die 2-2.5 kV aan de uitgang geven. Dat is meer dan hoog genoeg om de weerstand van de huid te overkomen en een goede stroom door het lichaam te sturen. Als de stroom beperkt zou zijn, zou het nog kunnen. Maar de benodigde stroom is meer dan 30 mA (grofweg 25 mA door het hart is dodelijk).
Bij dit soort voltages is er ook nog een serieus risico op overslag; vonkvorming door de lucht.
Neem daarbij dat dit soort transformatoren uit zichzelf galvanisch gescheiden zijn, dus de aardlek staat in principe buitenspel, tenzij je kundig bent om dat op te lossen. En zelfs dan is de aardlek waarschijnlijk te traag om je te redden.
Na een klap van 2000 V en 50 mA, van je linker- naar je rechterhand (dwars door het hart), is reanimeren volgens mij ook zinloos.
Ik heb wel eens met dit soort voltages mogen spelen, met een goed beveiligde opstelling en onder strenge begeleiding, en ik heb veel ontzag gekregen hiervoor.