Bovenraam / glaswand overkapping 'staallook'

Omsels

Actieve deelnemer
6 nov 2019
42
2
Mijn overkapping is inmiddels bijna gereed (op wat afwerking na), maar ik moet in de linker zijwand aan de bovenkant over de gehele breedte nog een bovenraam maken.
Totale breedte 3,5 meter, hoogte 50 cm.

Het idee was om hier een raam in te maken voor wat meer daglicht onder de overkapping en dat een stuk van de raam open gezet kan worden zodat het wat meer door kan waaien onder de overkapping. Ik heb echter nog geen idee hoe ik deze raam het beste kan gaan maken.
De stijl moet zwart 'staallook' worden. Nu heb ik laatst wel een stalen binnendeur gemaakt, echter was ik niet van plan om deze raam ook helemaal van staal te gaan maken en te laten poedercoaten. Wil het eigenlijk toch bij hout houden.

Zijn er hier misschien nog mensen met tips? Ik wil het dus zo eenvoudig mogelijk houden. Het hoeft niet luchtdicht te zijn en waterkerend is ook niet echt van belang, al is het natuurlijk niet de bedoeling dat al het water wat er tegenaan regent er doorheen sijpelt. Het weer staat er bijna nooit op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.