Bouwbeurs 2023

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
911
765
Nootdorp
Ivm een te veel aan afspraken en zakelijke verplichtingen kan ik mijn bezoekje aan de bouwbeurs niet waarmaken. Dat is wel balen als ik dit zo lees.
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.035
374
Alphen aan den Rijn
Voor mij als slotenmaker vond het tegenvallen , maar als bouwvakker is er veel meer te zien .
Bepaalde bedrijven miste ik , ook bijvoorbeeld Dewalt niet gezien .
Maar dit is persoonlijk .
Wel weer voor mij meer nieuwe merken met elektrisch gereedschap .
Maar Festool en Mafell waren er met een grote stand .

Groeten Willem
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

Rdl

Post veel
7 okt 2021
983
404
hilversum
Voor mij als slotenmaker vond het tegenvallen , maar als bouwvakker is er veel meer te zien .
Bepaalde bedrijven miste ik , ook bijvoorbeeld Dewalt niet gezien .
Maar dit is persoonlijk .
Wel weer voor mij meer nieuwe merken met elektrisch gereedschap .
Maar Festool en Mafell waren er met een grote stand .

Groeten Willem

Misschien toch eens kijken of ik ruimte kan vinden om een kijkje te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.075
1.709
Terkaple
www.woodworking.nl
Was leuk je te zien Willem. Sinds een paar jaar is Shaper helemaal in eigendom van Festool. Maar omdat alle Festool gereedschap via dealers verkocht wordt en de Shaper nog steeds rechtstreeks, is er voor de Shaper een klein standje gehuurd. Wel vlak bij de Festoolstand waar we ook alle catering etc van krijgen. Festool vroeg me in december of ik met de Shaper op de Bouwbeurs wilde staan, dus ik sta er bij de volle 5 dagen. Alleen donderdagmorgen niet, dan ben ik er ergen begin van de middag ivm andere afspraken.
Vandaag waren we maar met ons tweeën, dan is het echt aanpoten, pas zo rond 4 uur werd het wat rustiger en konden we om beurt even een kwartiertje lopen.
Het is wel een gaaf ding zo'n Shaper en we hebben echt hele leuke gesprekken. Heb verder nog niks van de beurs kunnen zien .. hoop dat wel de komende dagen te doen.
Mochten er nog meer forummers naar de beurs komen, van harte welkom op de stand van Shaper Origin!

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.604
Gaanderen
Voor mij als slotenmaker vond het tegenvallen , maar als bouwvakker is er veel meer te zien .
Bepaalde bedrijven miste ik , ook bijvoorbeeld Dewalt niet gezien .
Maar dit is persoonlijk .
Wel weer voor mij meer nieuwe merken met elektrisch gereedschap .
Maar Festool en Mafell waren er met een grote stand .

Groeten Willem
Een oud collega. De beurs in Keulen bied veel meer voor een slotenmaker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
214
72
Biedt de bouwbeurs voor meubelmakers iets? (de laatste keer dat ik op de bouwbeurs was is >15 jaar terug).
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.797
752
Enschede, Twente
Biedt de bouwbeurs voor meubelmakers iets? (de laatste keer dat ik op de bouwbeurs was is >15 jaar terug).
De laatste keer dat ik er was presenteerde Festool een prototype van de TSK80 (die die je vingers er niet afzaagt), om een indruk te geven van hoelang geleden. Ik vond het voor de meubelmakers en liefhebberende houtbewerkers niet bepaald onmisbaar (dan zou ik eerder naar Ligna bij onze oosterburen gaan).

'Onze' Open Hout Dag is een stuk leuker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.