Iets anders (groter / commerciëler) dan de meeste werkplaatsen die hier voorbij komen, maar wellicht daarom ook juist leuk om te volgen voor de forumleden hier 
We gaan binnenkort verhuizen naar een nieuwe bedrijfshal van 800m² waar wijzelf nog eens 200m² verdiepingsvloer in gaan plaatsen.
In december al een huurvoorstel getekend en afgelopen week zijn ze dan éindelijk begonnen met voorbereidende werkzaamheden. Volgens planning wordt begin augustus als laatste de vloer erin gestort en kunnen we per september gaan verhuizen.
Nu lopen we tegen de muren op in onze huidige werkplaats. Een iets oudere en wazige foto toen het ietsjes leger stond: (benieuwd hoeveel mensen van hier de werkplaats herkennen, ik weet dat er meerdere forumleden al eens binnen zijn geweest
):
In de nieuwe hal gaan we het nog veel mooier maken. Even een opsomming van wat er zoal in komt, deels al in bezit:
En natuurlijk een foto van de huidige stand van zaken, toch wel imponerend hoor. Zeker met de wetenschap dat ik eind 2020 pas ben begonnen met ondernemen vanuit een uit de hand gelopen hobby. Daar ben ik stiekem toch erg trots op en dat deel ik graag
De hal zou in september al af moeten zijn waarna wij kunnen beginnen met alle installatiewerkzaamheden en plaatsen van verdiepingsvloeren. Als het goed is komen er dus redelijk snel updates hier, tijd om flinke stappen te maken!
We gaan binnenkort verhuizen naar een nieuwe bedrijfshal van 800m² waar wijzelf nog eens 200m² verdiepingsvloer in gaan plaatsen.
In december al een huurvoorstel getekend en afgelopen week zijn ze dan éindelijk begonnen met voorbereidende werkzaamheden. Volgens planning wordt begin augustus als laatste de vloer erin gestort en kunnen we per september gaan verhuizen.
Nu lopen we tegen de muren op in onze huidige werkplaats. Een iets oudere en wazige foto toen het ietsjes leger stond: (benieuwd hoeveel mensen van hier de werkplaats herkennen, ik weet dat er meerdere forumleden al eens binnen zijn geweest

In de nieuwe hal gaan we het nog veel mooier maken. Even een opsomming van wat er zoal in komt, deels al in bezit:
- +- 100m² showroom, dat is beter dan eigen werkbanken schoonhouden om te showen haha, kijk hier toch wel erg naar uit. Stukje trots op eigen product denk ik
- Flink wat palletstellingen en draagarmstellingen voor de gigantische lading aan voorraden (heb nog 100m² opslag die al vol staat naast de werkplaats van hierboven)
- Aardige productieruimte met natuurlijk de eigen werkbanken / werktafels en nog leuker het volgende speelgoed:
- Trotec Speedy 400 lasersnijder, deze ontvangen we met een kleine maand al hier. We hebben nu van een Nederlands merk wat ik niet ga noemen een lasersnijder welke echt zéér teleurstellend is en een gigantische bron van ergernis is. Kan dus niet wachten op deze flinke upgrade.
- Felder Format4 Profit H80I CNC machine, met aanvoer- en afvoer. Dit wordt toch wel het pareltje van de werkplaats
- Felder K 740 S formaatzaag met alle toeters en bellen
- Felder F 700 Z freesmachine
- Felder FB 610 lintzaag
- Prusa 3D printers, mooi in de showroom achter plexiglas deurtjes op display
- Afzuiging / perslucht / hele lading stroompunten
En natuurlijk een foto van de huidige stand van zaken, toch wel imponerend hoor. Zeker met de wetenschap dat ik eind 2020 pas ben begonnen met ondernemen vanuit een uit de hand gelopen hobby. Daar ben ik stiekem toch erg trots op en dat deel ik graag

De hal zou in september al af moeten zijn waarna wij kunnen beginnen met alle installatiewerkzaamheden en plaatsen van verdiepingsvloeren. Als het goed is komen er dus redelijk snel updates hier, tijd om flinke stappen te maken!