Bosch GKT Invalzaag defect

ptklapwijk

Nieuw lid
7 apr 2022
8
0
Bergschenhoek
Mijn Bosch GKT 55 hapert al een tijdje bij tijd en wijle.
Soms gaat hij aan soms niet. Als je hem dan in laat vallen stopt hij dan opeens.

De koolborstels lijken wel in orde en de stekker/schakelaar zijn ook doorgemeten.

Iemand nog een idee waar hier een probleem mee kan zijn?j
 

Bijlagen

  • IMG_2855.jpeg
    IMG_2855.jpeg
    99,7 KB · Weergaven: 38
  • IMG_2854.jpeg
    IMG_2854.jpeg
    103,1 KB · Weergaven: 34
  • IMG_3191.jpeg
    IMG_3191.jpeg
    96,5 KB · Weergaven: 39

pevaho

Actieve deelnemer
1 aug 2015
26
4
Heb ook wel eens zo'n probleem gehad.
Bleek een schuifstekker te zijn die op de isolatie van de draad was geklemd.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200613-152858_Gallery.jpg
    Screenshot_20200613-152858_Gallery.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 29

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
De bedrading vanaf de stekker tot de schakelaar heb ik reeds vervangen. Of zou het nog elders in de machine kunnen zijn?
De bedrading van de schakelaar naar de motor. Een loszittende schuifstekkertje of draadbreuk.
Als je bent ingevallen zeg maar en de machine stopt, loopt de machine dan weer aan als je met de schakelaar wat 'rommelt?
 

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
De bedrading van de schakelaar naar de motor. Een loszittende schuifstekkertje of draadbreuk.
Als je bent ingevallen zeg maar en de machine stopt, loopt de machine dan weer aan als je met de schakelaar wat 'rommelt?

De bedrading van de schakelaar naar de motor. Een loszittende schuifstekkertje of draadbreuk.
Als je bent ingevallen zeg maar en de machine stopt, loopt de machine dan weer aan als je met de schakelaar wat 'rommelt?
Ik zou even langs een repair cafe gaan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.