Als je geen moeilijke gaten gaat boren, dan denk ik dat je er niet mis mee gaat. En wat de boormachine aangaat, ik doelde op een boormachine met een flinke slag erin.Je moet natuurlijk altijd werken naar de middelen die je hebt, dus met een zwak boortje moet je rustig boren!
![]()
Wel waardeloos daar trouwens, die verkrijgbaarheid van materialen. Is bezorgen niet een optie?
Het is inderdaad een lange Bosch-boor geworden.
Nou heeft een boor twee zijden, en voor een kant had ik de muur klaar staan, maar voor de andere kant had ik nog niks.
Heb ik deze gekregen voor mijn moederdag http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Borhammer/Borhammer-RH-1100-PLUS-2000030974/
Wellicht voor deze klus wat overkill, maar moet nog een paar muurtjes uit mijn schuur kwijt, hopelijk maakt ie daar ook korte metten mee.
Zo lemen, voor je moederdag?
Nou is leven in Noorwegen anders dan in Nederland maar daar tussen de sparren gebeuren toch wel heel bijzondere dingen moet ik zeggen.![]()
Aha. lemen is dus toch een man. Dat dacht ik altijd al, maar je opmerking over moederdag zette me even op het verkeerde been. Dacht ik dat je 'dus' een vrouw moest zijn. Helemaal fout natuurlijk, zo'n mannelijk vooroordeel.![]()