Bool Walnoten

Daniel95

Actieve deelnemer
31 okt 2021
27
11
Almere
Een tijdje terug had ik een idee voor een leuk project voor het bouwen van een room-divider. Hiervoor had ik een partij walnotenhout van nederlandse bodem bij een nederlandse particuliere zagerij gevonden. Deze ligt bij de zagerij nu een half jaar te drogen. Voor het hout heb ik een aanbetaling gedaan gezien deze nog een aantal maanden bij de zagerij mocht blijven liggen om te drogen. Ik heb met dit project toch iets te veel op mijn hals gehaald, dus ik heb besloten het hout niet aan te schaffen.

De overeengekomen verkoopprijs van de partij hout was € 525,00. Hiervan is € 100,00 voldaan als aanbetaling. Geen idee of dit een goede deal was, maar mocht iemand dit een leuke deal vinden en intresse hebben in het hout, dan kan ik diegene doorverwijzen. Het hout mag dan gekocht worden voor de afgesproken verkoopprijs minus de aanbetaling. Dan laat ik het aan de geinteresseerde over of diegene wat wilt terug betalen betreffende de aanbetaling. ;) In elk geval scheelt het de zagerij het vinden van een nieuwe koper, en zelf ben ik de aanbetaling toch al armer. Dus misschien dat iemand hier nog een leuke deal mee kan scoren (geen idee misschien heb ik wel een overpriced deal gesloten).Geef maar een PM als je intresse hebt!

Het bedrijf waar de zagerij aan gekoppeld is: Staro BV | Onderzoek, Ontwikkeling en (bos)beheer - Gemert
Het bedrijf is gevestigd in Gemert, dit is ook de plek waar het hout opgehaald kan worden.

Hieronder een foto van het hout met afmetingen:

1648545075316.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.