Dat is weer een mooi pronkstuk, Leo. Kom je die volgende week "live" showen in Zwolle?
Thank you hunto

, dat zou wel leuk zijn, jammer dat het niet uitkomt met mijn andere plannen
Het was even stil rond Leo, maar dit is weer erg mooi.
"eindelijk klaargekregen" dat klinkt alsof je problemen met de schaal hebt gehad Leo.
Hallo Rien, thanks

, nee geen problemen met de schaal, juist dat er teveel andere dingen tussen komen die eerst gedaan moeten worden, zoals ze hier wel zeggen, “life gets in de way”
De vorm is niet helemaal mijn smaak (maar daar valt gelukkig over te twisten) maar wat een mooie tekening en strak afgewerkt!
Groeten,
Patrick
Thanks Pat

, al zo’n 9 jaar geleden voor gedraaid, en dan zit je met wat je toen gedaan hebt, Ik vind persoonlijk het onderste gedeelte een beetje lang is, als je het in profiel ziet, valt niet op als het wat lager staat en het meer van boven ziet, hij zal toch wel zo blijven ben Ik bang voor

.
Leo well done. Het zou inderdaad leuk zijn als Leo ze even komt showen. Alhoewel we kunnen er ook een groepsreis van maken. Klein stukje de plas over naar dat andere eiland.
Wish that I could just hop over ja, would be

, "beam me up scotty"
Gaan we gelijk ook even bij WR1944 langs. Heb ik helaas ook al een tijdje niets van gelezen.....
ja waarom niet, als we toch aan het dromen zijn