Bizarre werkplaats

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Kweetni, misschien krijg je wel drie hulpjes mee die alles voor je opruimen, elk kruimeltje dat je laat vallen is opgevangen voor het de grond raakt :)
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Je hebt mensen die een grote zeereis willen maken en ter voorbereiding bouwen ze hun hele leven in hun achtertuin aan een boot. Je hebt mensen die een wereldfietstocht willen maken en ontwikkelen en bouwen zelf een onovertrefbare fiets naar eigen ontwerp. Grootste deel van hun vrije tijd gaat naar het vaak ingenieus verbeteren van de fiets. Je hebt mensen die mooie meubels willen maken. Ter voorbereiding werken ze hun hele leven aan een onovertrefbare werkplaats en gereedschap van topklasse (=vooral mooi en duur) . Ach niks mis mee.

Klaas
 
  • Leuk
Waarderingen: close

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ik dacht dat ik wel wat gereedschap had voor een hobbyist, maar hij heeft maar dan menig winkel!:cool:
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.235
535
Eanske
ingoogni.nl
De man heeft wat mij betreft helemaal gelijk. Waarom zou je niet je omgeving aanpassen zodat je je er prettig voelt. Het gemiddelde kantoortje dat meer op een cel voor eenzame opsluiting lijkt is toch echt niet nodig. De troosteloze eenvormigheid in fabrieken en kantoorpanden.
 

Techre

Actieve deelnemer
26 nov 2020
46
7
Ik denk dat hij er klanten rondleidingen geeft en dat zijn personeel er dingen komt halen als ze iets nodig hebben.
Hij kan die hobby volledig op de zaak doen. En hij heeft het geld en de tijd, dus waarom niet? Ik vind het wel mooi.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.