Jaren geleden heb ik verschillende tuinmeubelen van Robinia gemaakt en daar resten van overgehouden die lagen te wachten op een mooi project. Nu ik toch met tafeltjes experimenteer heb ik nog een projectje aangepakt om wat hout weg te werken. Wederom een inspiratie van Pinterest die ik enigszins heb aangepast. Dit is het eindresultaat:

In dit topic zal ik dan toch maar een (foto)verslag geven.
Ik had nog een poot van een tuinbank liggen die vanwege wat scheuren niet geschikt was. Deze heb ik op de zaag opgedeeld om de pootjes van het tafeltje de maken.

Vervolgens met de Domino machine de verbinden van twee pootstellen gemaakt. Wel een foutje gemaakt door alle pootjes op dezelfde kant af te tekenen..... vergeten ze te spiegelen, dus gecorrigeerd.

Morgen komt het vervolg

In dit topic zal ik dan toch maar een (foto)verslag geven.
Ik had nog een poot van een tuinbank liggen die vanwege wat scheuren niet geschikt was. Deze heb ik op de zaag opgedeeld om de pootjes van het tafeltje de maken.

Vervolgens met de Domino machine de verbinden van twee pootstellen gemaakt. Wel een foutje gemaakt door alle pootjes op dezelfde kant af te tekenen..... vergeten ze te spiegelen, dus gecorrigeerd.

Morgen komt het vervolg
Laatst bewerkt: