Tja, out of pen kits maar toch zin om iets te doen. Maar wat? Zoveel behalve pennen heb ik nog niet geprobeerd op een tolletje of sleutelhanger na...
Oh ja, ik heb nog een flesopener kitje liggen en morgenavond ga ik op visite bij een maatje welke sinds een half jaar zijn eigen bier brouwt
. Tja dan is de keuze makkelijk. Maar dan kom je er plots achter dat waar je al bang voor was ook echt waar is. Het afvragen van dingen als: aan welke kant begin je, wanneer boor je, wanneer steek je hem af? Ach, gewoon beginnen en we zien wel waar het schip strand....
Dit is het geworden. Leek me wel leuk om de vorm een beetje op een flesje te laten lijken ipv freestylen. En nu maar hopen dat ie niet afbreekt omdat de hals wellicht te dun is....

Oh ja, ik heb nog een flesopener kitje liggen en morgenavond ga ik op visite bij een maatje welke sinds een half jaar zijn eigen bier brouwt
Dit is het geworden. Leek me wel leuk om de vorm een beetje op een flesje te laten lijken ipv freestylen. En nu maar hopen dat ie niet afbreekt omdat de hals wellicht te dun is....

Laatst bewerkt: