Gisteren met de klantenservice van Taunton gebeld en daar ben ik niet vrolijk van geworden
Nummer 208 is namelijk op!
Blijkbaar hebben ze zoveel nagestuurd dat de vooraad extra gedrukte bladen uitgeput is. :roll: Veel excuses van Ireen van klantenservice en de toezegging dat mijn abonnement met 1 nummer wordt verhoogd als tegemoetkoming. Ik heb aangedrongen op een adequatere aanpak van het probleem omdat het hier regelmatig voorkomt en dat meerdere forumleden er problemen mee hebben. Ook nogmaals aangegeven dat de verzendingen via de zwitserse distributeur altijd correct en promt verlopen. Ook op aangedrongen dat onze klacht met de distributiemanager wordt besproken.
Gelukkig heb ik ook een digitaal abonnement zodat ik het blad in kan zien en artikelen af drukken. Nu hoop ik maar dat het missende exemplaar alsnog bezorgd wordt. Van de vorige vertraagde levringen heb ik die nog wel later gekregen.
Lijkt me een duidelijk voorbeeld van de complexiteitstoename van onze samenleving, waarbij de marktwerking niet altijd in ons voordeel uitvalt
Fons