Bezorgproblemen Fine Woodworking

A

Athanor

Guest
Verdorie, ik heb het nummer nog niet gekregen :cry: En nu weet ik ook niet of ik er wel naar uit moet zien :roll:

Ik ga maar weer eens bellen en klagen dat het nog steeds niet goed loopt met de bezorging :evil:

Fons
 
A

Athanor

Guest
Ja, dat nummer is vandaag ook bij mij bezorgd. Weer door die Zwitserse distributeur, dan zijn de leveringen stipt op tijd. Ik moet het vorige nr. 208 nog laten naleveren :(

Fons
 

ArieProduction

Actieve deelnemer
13 aug 2008
176
1
Wageningen
www.builtin.nl
Er is niet echt een patroon te herkennen,
Afgelopen zaterdag nr 208, met veel plakkertjes en stickers van een belgische post verdeleren en TNT nederland.
En gisteren 209, blijkbaar zoals het hoort afgeleverd.
 
A

Athanor

Guest
Gisteren met de klantenservice van Taunton gebeld en daar ben ik niet vrolijk van geworden :(

Nummer 208 is namelijk op!
Blijkbaar hebben ze zoveel nagestuurd dat de vooraad extra gedrukte bladen uitgeput is. :roll: Veel excuses van Ireen van klantenservice en de toezegging dat mijn abonnement met 1 nummer wordt verhoogd als tegemoetkoming. Ik heb aangedrongen op een adequatere aanpak van het probleem omdat het hier regelmatig voorkomt en dat meerdere forumleden er problemen mee hebben. Ook nogmaals aangegeven dat de verzendingen via de zwitserse distributeur altijd correct en promt verlopen. Ook op aangedrongen dat onze klacht met de distributiemanager wordt besproken.

Gelukkig heb ik ook een digitaal abonnement zodat ik het blad in kan zien en artikelen af drukken. Nu hoop ik maar dat het missende exemplaar alsnog bezorgd wordt. Van de vorige vertraagde levringen heb ik die nog wel later gekregen.

Lijkt me een duidelijk voorbeeld van de complexiteitstoename van onze samenleving, waarbij de marktwerking niet altijd in ons voordeel uitvalt :cry:

Fons
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
lijkt mij dat iemand, in de distributieketen van FWW tot aan hier, een poging heeft gedaan om meer geld over te houden door een goedkopere distributeur te gebruiken (die er met zijn pet naar smijt).
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Athanor zei:
Nummer 208 is namelijk op!
So, lekkâh dan! Toen ik 209 binnenkreeg heb ik ook maar eens een nabezorgorder voor 208 de deur uit gedaan, gisteren. Ik heb daar in elk geval wel een bevestiging van gekregen. Misschien was ik dus net op tijd, misschien net te laat en krijg ik nog een sorriesorriesorrie-mailtje... Dat zou wel jammer zijn, want 208 was toevallig een soort van Krenov-special. Misschien dat zijn recente overlijden voor een beetje erg veel aanvragen van "verloren" nummers heeft geleid. Ten nadele van degenen die het exemplaar écht niet gekregen hebben.

Wel bizar dat het kennelijk per nummer via een andere distributeur loopt. Het lijkt me toch dat Taunton intussen wel gemerkt moet hebben dan hun "goedkope" transporteur een beetje veel nabestellingen genereert.

Arthur
 
A

Athanor

Guest
Ja dat lijkt mij ook. Volgens Ireen hebben zij geen grip op het verzendproces nadat ze de bladen "gepost" hebben...... Zou er inderdaad een black-box achter zitten waarin zich onberekenbare processen afspelen? Net of er dan gehandeld wordt in de partijen te verzenden goederen waar willekeurige distributeurs een bezorgopdracht binnenhalen. Ik snap er niet veel meer van. :(

Fons
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Er is wel aan een digitale versie (pdf) van nr. 208 te komen op internet.
Het bestand is alleen te groot (29MB) om te e-mailen.

Normaal is het twijfelachtig of dit legaal is, maar aangezien jullie al betaald hebben voor dit nr........ :twisted:
 
A

Athanor

Guest
@Frank
Die digitale versie kan ik vanwege mijn online extra abonnement op zeer legale wijze inzien en printen. Maar als oud-graficus is het gevoel van papier en mooi gedrukt werk en natuurlijk de geur van drukinkt toch wat specialer......

@Jaap
Dank voor je aanbod Jaap, zoals je hierboven leest is het een gevoelskwestie, wat je in je handen hebt. Als ik het nummer de komende tijd alsnog niet ontvang maak ik daar graag tegen de kerstdagen gebruik van; lijkt me heerlijk: een kerstreis met opera, ballet en tussendoor in de hotellobby hangen met een goed glas wijn in de ene- en nummer 208 in de andere hand en mijn mooie vrouw op mijn knie :cool:

Dank voor jullie aanbod!
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Vandaag (12 november 2009) is bij mij nummer 208 binnengekomen.
Op de gewone manier per post.

Nummer 209 had ik al een week of twee geleden.
Beetje rare bezorging,
maar fijn dat ie er gewoon is.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Het heeft eigenlijk niks met de bezorging van de tijdschriften te maken maar ik zet het toch maar hier neer.

begin van dit jaar heb ik de archief cd-rom van FW gekocht.
keek er geregeld in tot ik in september een mailtje kreeg met de aanbieding de nieuwste verbeterde versie op DVD te kopen tegen een gereduceerd tarief.
Ik heb meteen accoord gegeven en ging vol verwachting naast de brievenbus zitten wachten.
Na een maand ben ik op de grond gaan zitten
nog een maand later ben ik gaan liggen (van wachten word je moe)

Vanmorgen schrok ik wakker omdat er een dvd op m'n hoofd viel, ik was op de deurmat in slaap gevallen... :?

Een DVD bezorgen doen ze dus ook 3 maanden over :shock:
 
A

Athanor

Guest
Hubert. zei:
Vanmorgen schrok ik wakker omdat er een dvd op m'n hoofd viel, ik was op de deurmat in slaap gevallen... :?

Een DVD bezorgen doen ze dus ook 3 maanden over :shock:


Ik heb het afgelopen weekend de DVD ook ontvangen, maar was op het moment van bestellen op de hoogte van de levering in december (voor de kerst) omdat ze de volledige jaargang 2008 er nog bij wilden leveren..... Creditcard is ook nu pas geboekt. Stond ergens bij het aanbod vermeld herinner ik me.

Fons
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Athanor zei:
Hubert. zei:
Vanmorgen schrok ik wakker omdat er een dvd op m'n hoofd viel, ik was op de deurmat in slaap gevallen... :?

Een DVD bezorgen doen ze dus ook 3 maanden over :shock:


Ik heb het afgelopen weekend de DVD ook ontvangen, maar was op het moment van bestellen op de hoogte van de levering in december (voor de kerst) omdat ze de volledige jaargang 2008 er nog bij wilden leveren..... Creditcard is ook nu pas geboekt. Stond ergens bij het aanbod vermeld herinner ik me.

Fons


Oh, dat heb ik dan gemist.
Ik heb wel regelmatig op de website gekeken :oops:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.