Bevestigen luik zolder.... esthetisch verantwoord?

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.264
312
Heelsum
Ik heb een verwijderbaar Luik voor onder 1 van de schuine daken op zolder. Links en rechts zijn vaste delen maar het deel in het midden wil ik verwijderbaar houden om wat spullen op te slaan en om bij wat installaties te kunnen voor just in case....

hoeft niet vaak open, maar moet wel kunnen. Normaal staat er waarschijnlijk een bed voor.

Ik ben op zoek naar manieren om het zo netjes mogelijk strak dicht te maken maar zodat het met niet al teveel moeite toch open kan.

Opties is montage dmv magneten, of gewoon dicht schroeven.... er zijn er vast meer. Het liefst zie ik niks en moet het toch strak dicht zitten.

iemand ideeen?

Paneel is 186 breed en circa 60 hoog.

6EDCC2E7-CEB4-4F66-8A0D-15C29FBD4AB0.jpeg
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.623
1.143
Fryslân
De plint doortrekken voor het luik langs, en bovenin 2 magneetjes. Klein gaatje boven in het midden van het luik waar je vinger in past, en klaar is Scheppie.
 
  • Haha
Waarderingen: Scheppie

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
582
156
Ik heb een verwijderbaar Luik voor onder 1 van de schuine daken op zolder. Links en rechts zijn vaste delen maar het deel in het midden wil ik verwijderbaar houden om wat spullen op te slaan en om bij wat installaties te kunnen voor just in case....

hoeft niet vaak open, maar moet wel kunnen. Normaal staat er waarschijnlijk een bed voor.

Ik ben op zoek naar manieren om het zo netjes mogelijk strak dicht te maken maar zodat het met niet al teveel moeite toch open kan.

Opties is montage dmv magneten, of gewoon dicht schroeven.... er zijn er vast meer. Het liefst zie ik niks en moet het toch strak dicht zitten.

iemand ideeen?

Paneel is 186 breed en circa 60 hoog.

Bekijk bijlage 98638
Wie de naad schuwt ...
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.264
312
Heelsum
Ik zie het al... magneten, magneten, magneten. Die stond al bovenaan mijn oplossing lijst maar ik denk kijk even of ik iets mis...thx allemaal
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.