Beveiliging Werkplaats.

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
De werkplaats ook maar eens gaan beveiligen n.a.v. dit topic, en eens goed gekeken wat ik zo al kon verbeteren, iemand die echt binnen wil die komen die komt er uiteraard in, dat kun je niet tegen houden. Maar je kunt het ze m.i. wel moeilijker maken om binnen te komen, en dat heb ik gedaan o.a extra grendel op tussendeur in de werkplaats, en vanmorgen heeft de glaszetter draadglas in de loopdeur gezet. Het gereedschap had ik al gemerkt met een UV stift, het enige zwakke punt is nu een raamvleugel van ± 100 cm x 80 cm enkel glas, wat ik daar mee moet weet ik ook niet, iemand een idee?

Groet Pel.

Ik heb zelf bij de hornbach wat staal gekocht en op maat geslepen. Dit vervolgens voor het raam gemonteerd, niet heel netjes maar wel goedkoop.
Was 30 euro kwijt voor het staal.
 
P

Pel

Guest
Inderdaad gegalvaniseerd stalen net voor het raam dan ben ik ook klaar, bedankt voor de tip Traveler.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.