Beter laat dan ooit...

Theo N

Nieuw lid
23 nov 2012
20
6
Hallo,

Ik ben Theo, al sinds 2012 lid maar heb mezelf eigenlijk nog nooit echt netjes voorgesteld. Dus het moet er maar eens van komen. Ik ben 54 jaar oud, geen hardcore houtbewerker maar wel enthousiast bezig met het maken van allerlei soorten brocante meubeltjes voor mijn vrouwlief. En natuurlijk inmiddels de nodige verbouw ervaring opgedaan.

Mijn spulletje bestaan uit een Scheppach HM2 combinatieset (vlak/van dikte, frees, schuur), een Dewalt afkortzaag, een Elu TGS zaagtafel, een lintzaag en een grote verzameling kaasplanken waar ik alles mee moet maken ;-)

IMG-20181231-WA0001.jpgIMG-20180930-WA0003.jpgpoesjes1 - 1 (1).jpegpoesjes6 - 1.jpeg
 

Bijlagen

  • poesjes1 - 1.jpeg
    poesjes1 - 1.jpeg
    29,7 KB · Weergaven: 7
  • poesjes4 - 1.jpeg
    poesjes4 - 1.jpeg
    18,8 KB · Weergaven: 8
  • poesjes3 - 1.jpeg
    poesjes3 - 1.jpeg
    26,6 KB · Weergaven: 6
  • poesjes5 - 1.jpeg
    poesjes5 - 1.jpeg
    30,4 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ope1967

Theo N

Nieuw lid
23 nov 2012
20
6
Ik zag dat al mijn foto bijlages de naam poesjes hadden... Just to clarify, deze beestjes vonden we onlangs verdwaald onder de auto motorkap van een nichtje. Mijn macbook foto applicatie moet tijdens het exporteren van een foto kennelijk nog wennen aan het idee dat ze inmiddels al een nieuw huisje hebben ;-)

poesjes7 - 1.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Theo N

Nieuw lid
23 nov 2012
20
6
Ha, ha, nee dat is met een dergelijke hobby niet zo handig. Dat biertje had ik gekregen van mijn baas voor goede prestaties. En aangezien ik tijdens de kerst een handig werkbankje van wat oude kapotte spullen aan het maken was had ik een foto gemaakt om het moment te illustreren dat het af was ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.