Ik heb tot nu geen ervaring met deze pocketholes. Lijkt me een prachtig tool. Maar ik ben verbaasd dat het zou werken met MDF. Ik vind MDF enigszins veredeld karton dat, zodra je buiten de flinterdunne buitenste laag bent, "niks meer doet".
Is er misschien zo'n groot verschil in de kwaliteit van MDF en heb ik de goedkoopste bouwmarktMDF? (wat bijna alle amateurs zoals ik kopen)
Wat het proefje betreft:
Bij dat proefje moet je misschien niet alleen een trekproef doen maar ook een buigproef? Overigens, als "mijn" mdf represtatief is, maakt het niet uit vrees ik welk soort verbinding je gebruik.
. Nou ja, vooruit, dat is ws een te ongenuanceerd statement. Zal me eens verdiepen in kwaliteiten MDF, want het lijkt erop dat ik iets fout inkoop.
mvg
klaas0639
Is er misschien zo'n groot verschil in de kwaliteit van MDF en heb ik de goedkoopste bouwmarktMDF? (wat bijna alle amateurs zoals ik kopen)
Wat het proefje betreft:
Bij dat proefje moet je misschien niet alleen een trekproef doen maar ook een buigproef? Overigens, als "mijn" mdf represtatief is, maakt het niet uit vrees ik welk soort verbinding je gebruik.
mvg
klaas0639
Laatst bewerkt: