Pel..... De rand is idd misschien aan de dikke kant. Als ik de foto's nog eens bekijk met de schaal in mijn handen dan geven de foto's deze niet al te best weer.
De foto met ons hondje geeft de schaal het beste weer. Het fotograferen is ook een kunst op zich en ik ben hier nog niet zo bedreven in (geen geduld eigenlijk

)
Wim.... ik denk dat je de binnenkant beoordeelt naar aanleiding van foto 2 ? dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat de binnenkant niet rond is. Maar wederom geeft deze foto niet de realiteit weer.
De binnenkant heeft dezelfde ronding als de buitenkant op foto 4.
Wel loopt de ronding vlak uit. De rand is idd een puntje, maar toch vind ik deze niet storend als de schaal op tafel staat.
O Peatey..... Ja ook ik vind slaap super mooi (wie niet

) Deze berk was idd vrij zacht. Daarom heb ik alles een beetje aan de dikke kant gemaakt.
De zwarte lijnen zijn erin gebrand. De buitenlijnen met een katoenen doek en die in de bodem met een stokje van een ijslolly.
Toxiq... deze schaal is misschien zoals een eigen kind..... ieder ouder vindt zijn eigen baby het mooist
Leo.....Ja het hout is geweldig, wel zacht maar mooi. De vorm. tja, ik begin altijd te draaien zonder plan en zie wel waar het schip strand.
In dit geval ben ik best tevreden over het eindresultaat.
Iedereen bedankt voor jullie eerlijk commentaar zal het zeker in mijn achterhoofd houden voor als ik weer vormbeslissing moet nemen tijdens het draaien.
Peter.