voor een verrijdbaar 1-traps opstapje zoek ik “belast geremde wielen” (beste Google term die ik tot nu toe gevonden heb).
Inspiratie komt van zoiets:

zeer slap afgeveerde wieltjes. zodra je er op stapt, maakt het trapje zelf contact met de vloer.
ik vind veel belast geremde bureaustoelwieltjes waar het wiel zelf op rem gaat bij belasting, bv
www.zwenkwielen.net
maar ik zoek het eerste type met de slappe veer want het opstapje wordt maar 30cm diep en de zwenkwielen moeten verborgen zijn (er komt plaatmateriaal rond).
montageafstand wordt dan iets van 16cm.
als de zwenkwielen naar binnen draaien liggen de contactpunten met de grond amper 10cm uit elkaar en dat is natuurlijk niet stabiel genoeg.
iemand suggesties waar dat te vinden of waarop te zoeken?
Inspiratie komt van zoiets:

zeer slap afgeveerde wieltjes. zodra je er op stapt, maakt het trapje zelf contact met de vloer.
ik vind veel belast geremde bureaustoelwieltjes waar het wiel zelf op rem gaat bij belasting, bv

Wiel belast rem | Meubelwiel zelfremmend belast geremd
Diameter wiel: 50 mm Breedte wiel: 52 mm Draagvermogen: 50 kg Bouwhoogte: 56 mm Bevestiging: plaat Afmeting plaat: 36 mm x 36 mm Type rem: zelfremmend Activatie rem: belast geremd
montageafstand wordt dan iets van 16cm.
als de zwenkwielen naar binnen draaien liggen de contactpunten met de grond amper 10cm uit elkaar en dat is natuurlijk niet stabiel genoeg.
iemand suggesties waar dat te vinden of waarop te zoeken?