Al even bij Baptist gekeken maar daar zag ik haar niet staan.......... Zoeken op beeldhouw bankschroef levert ook niks op.
Wat is de naam voor deze bankschroef ???
Ik doe het ervoor. Beeldhouwbankschroef. Helaas ken ik die benaming niet. Dit is echter niet mijn specialiteit.
Die gaat op het wensen lijstje voor als ik te veel geld over heb. Bedankt allemaal voor het uitzoeken.Veritas 'carver's vise' spanbok - Baptist
Veritas 'carver's' spanbok. Voorzien van 3 verstelbare assen, waarvan twee volledig te rotereren zijn en de derde as in hoogte verstelbaar ibaptist.nl
Daarmee wordt die van veritas opeens heel schappelijk geprijsd toch?
Denk wel dat je dan voor een betere kwaliteit zult moeten gaan, want hiervan zul je niet veel plezier hebben vor het werk dat je ermee wilt doen
Ik heb een Stanley al jaren in gebruik (gif gele kleur) tot volle tevredenheid kost iets van 30 euro.Denk wel dat je dan voor een betere kwaliteit zult moeten gaan, want hiervan zul je niet veel plezier hebben vor het werk dat je ermee wilt doen![]()
Deze bedoel ik inderdaad!!Deze bedoeld Roeland denk ik. Is nu bij Baptist in de aanbieding.
Bekijk bijlage 124491