basic werkbank

Duvel

Nieuw lid
31 okt 2016
11
0
Den Deze,

Ja dit is meer wat ik zoek, BASIC, nu alleen nog kijken hoe hier fatsoenlijk een bankschroef op te monteren is....
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik moet mijn bankschroef nog monteren (eerst deftig opkuisen, is iets wat al jaaaaren bij mijn ouders in hun tuinhuis ligt).
Heb zelf nog wat ruimte gelaten, zodat ik zeker plaats heb om deze te monteren.

Ik heb mijn werkbank bijna allemaal handmatig gezaagd (had toen nog geen tafelzaag/afkortzaag).
Noeste arbeid, dat wel, maar niet alles was mooi recht gezaagd, maar voor een eerste werkbank ben ik meer dan tevreden :)
 

Duvel

Nieuw lid
31 okt 2016
11
0
Wat zal ik als blad voor mijn werkbank gebruiken? Multiplex / MDF of zelf gaan lamineren? En is er aan een multiplex of MDF paneel wel op een deugdelijke manier een bankschroef te monteren?
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.183
354
Etten-Leur
Hoi,

ik heb sinds jaar en dag een werkbank met een stevig vuren onderstel, twee deuren er boven op en mdf als slijtlaag....

very basic indeed..

op het onderstel kan ooit nog eens een beukenblad. Ik zou dan eerst ook bij de standaard verlijmde bladen kijken, dat wordt dan basic plus..



groet, Hans van Wijk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.