Barbecue meubel

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
557
260
Almen aan zee
Het lijkt of je van binnenuit de barbecuebak de houdraadbout -met afstandsbusje- in het eiken hebt gedraaid,
klopt dat?

En zo ja, wordt die bout dan niet zo heet dat-ie alsnog in het eiken brandt?

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.712
1.084
‘s-Hertogenbosch
heb je in de buurtsuper wel eens naar de literprijs daarvan gekeken? Ik wist niet dat ze in die ...straat ook olijfolietankers tegen hielden.

(had ik er maar in belegd... pfft, had alleen maar stress opgeleverd, stel dat het ranzig wordt)

Heb ik…..IMG_9343.pngIMG_9342.png

Zo snel wordt alles nog niet zo ranzig, dure olie dikt ook in en is na een paar jaar in het blik of fles ook niet meer bruikbaar

Groetjes John

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
272
101
Twente
www.bronkhorstbuitenleven.nl
Het lijkt of je van binnenuit de barbecuebak de houdraadbout -met afstandsbusje- in het eiken hebt gedraaid,
klopt dat?

En zo ja, wordt die bout dan niet zo heet dat-ie alsnog in het eiken brandt?

Klopt, bij gebrek aan een ander idee, uiteindelijk gekozen voor dit. Het moest namelijk wel stabiel zijn. Los in een gat met een hittebestendig iets ertussen geeft geen veilig gevoel, het scharnierend deksel heeft de neiging bij openen om de BBQ naar achteren te duwen.

RVS geleid het minst.

Eiken rest stuk te lijf gegaan met gasbrander, vol op de rvs houtdraadbout heeft met als gevolg.. geen effect op het hout

De tijd zal het leren, het is wel heelijk BBQ weer nu, ik wacht ondertussen op de uitnodiging van mijn buurman :)

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.