Baptist 40 jaar jubileum op 25 en 26 mei 2024, Papendal in Arnhem

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Save the date jubileumshow Baptist Arnhem

In 2024 bestaat Baptist Arnhem 40 jaar! Ter ere van dit jubileum organiseert Baptist op zaterdag 25 en zondag 26 mei 2024 de Baptist Weekendshow op Papendal in Arnhem. Begin 2024 is het programma bekend en start de ticketverkoop.



De Baptist WeekendshowHoud de agenda vrij op 25 of 26 mei 2024 voor het grootste houtbewerkingsevenement in de geschiedenis van Baptist. Op deze show staan ruim 60 stands. Leveranciers uit de VS, Canada, Japan, meerdere Europese landen én uit Nederland presenteren zichzelf en geven productdemonstraties. Ook aanwezig zijn cursuscentra vanuit heel Nederland, ambachtsmannen en -vrouwen én diverse scholen. Het gehele weekend is er veel te beleven!



Ticketverkoop

Begin 2024 is het programma bekend en start de ticketverkoop. Er zijn 2.500 tickets per dag beschikbaar. Op is op.



Meer informatieHoud www.baptist.nl/weekendshow in de gaten om op de hoogte te blijven.
 

Grant837

Actieve deelnemer
31 mrt 2019
164
48
Eindhoven
Ik was een beetje verbaasd dat ze om geld vroegen om aanwezig te zijn. . . Ik denk dat ik zal wachten tot ik meer details heb, en of er kortingen zullen worden gekoppeld aan het evenement...
😉
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ben benieuwd wanneer Radius hun jubileum gaat vieren. Die bestaan (ik dacht 19 mei) 30 jaar.
De datum en locatie zijn nog niet bekend. Die worden zsm bekend gemaakt in de AktieRadius en/of Nieuwsbrief.
Het tweejaarlijkse Deutsche Drechseltreffen is wel precies op die twee data, nl. in het befaamde Olbernhau, het houtdraai-Mekka in het Ertsgebergte. Maar ja, je kunt niet met alles en iedereen rekening houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Fredje kroketje

Actieve deelnemer
31 okt 2017
62
20
Locatie: Sportcentrum Papendal, Papendallaan 9, Arnhem
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 mei 2024
Openingstijden: beide dagen van 10.00 tot 16.00 uur
Dagticket: € 10,- (t/m 12 jaar gratis entree)
Parkeren is gratis.

Een ticket van een tientje vind ik helemaal prima. Dan mag ik als consument een bepaalde verwachting hebben een andersom zorgt dit voor minder no-shows.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
De datum en locatie zijn nog niet bekend. Die worden zsm bekend gemaakt in de AktieRadius en/of Nieuwsbrief.
Het tweejaarlijkse Deutsche Drechseltreffen is wel precies op die twee data, nl. in het befaamde Olbernhau, het houtdraai-Mekka in het Ertsgebergte. Maar ja, je kunt niet met alles en iedereen rekening houden.
Dat is wel een knock-out criterium. Dan maar geen Baptist....
 
  • Wow
Waarderingen: Wim Kluck

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Klinkt interessant om te gaan. Een tientje is ook een prima prijs denk ik.

Als ze nu beursaanbiedingen bekend maken, verkopen ze niks meer tot de show. Anderszijds, zou het ook jammer zijn als ik nu een dure werkbank aanschaf waar dan een korting op zit.
Keuzes... :)
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Ticket gekocht, kijk er naar uit! Leuk dat Thomas Lie-Nielsen zelf komt. Mooi programma.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Ticket voor zaterdag gekocht.
Hoop dat Laguna wat leuk spul mee neemt.(gok vertegenwoordigers van IGM)
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Ook ik ben er de zaterdag bij. Leuk, een houtevent waar ik max een uurtje voor hoef te rijden :p

Als iemand uit omgeving Boxtel mee wil rijden, stuur maar een berichtje!
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Weet iemand of er eerder z'n evenement door Baptist georganiseerd is en zo ja, zou je daar interessante kortingen kunnen verwachten?
(Tot nu toe heb ik niet het idee dat er bij baptist veel te onderhandelen is :) )
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Weet iemand of er eerder z'n evenement door Baptist georganiseerd is en zo ja, zou je daar interessante kortingen kunnen verwachten?
(Tot nu toe heb ik niet het idee dat er bij baptist veel te onderhandelen is :) )
De 'kortingen en aanbiedingen' op hun website zijn altijd vrij bescheiden idd, maar ergens is het ook onzin. Het idee is dat je daar gereedschap koopt dat een leven mee gaat en dan ga je die paar euro meer of minder niet echt terugzien. Dat gezegd hebbende geloof ik ook niet dat alles wat ze hebben perse zo lang mee gaat, het is immers 2024 met veel spullen uit china.

Ik heb wel trek om te gaan, het duurt immers nog lang voor de open dag hout er weer is dus dan heb ik een zoethoudertje :cool:.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.