Artikelen gevraagd voor blad AktieRadius

Leep

Nieuw lid
19 apr 2023
11
8
Maarsbergen
Beste houtdraaiers, sinds medio 2023 ben ik mede redacteur voor het blad AktieRadius, dit is het verenigingsblad van Radius de vereniging voor houtdraaiers in Nederland. We hebben meer dan 800 leden en dit aantal is groeiende!
Het blad verschijnt elk kwartaal en voor 2024 ben ik op zoek naar boeiende verhalen over houtdraaien. Mijn belangstelling gaat voornamelijk uit naar: Hoe maak je een bepaald object zowel qua houtkeuze, ontwerp, uitvoering en afwerking. Ik richt me daarbij liefst zoveel mogelijk op de nog niet zo ervaren houtdraaier (v/m).
Andere ontwerpen mogen natuurlijk zoals: bepaalde trucs/tips, specifieke objecten en hoe die te maken, eigen gereedschap ontwikkelen. Kortom een veelheid aan interessante onderwerpen is mogelijk zodat onze doelgroep kan leren en zichzelf verder kan bekwamen in deze mooie hobby.

Heb je iets leuks/interessants te melden of weet je iemand met een bijzonder verhaal, laat het me weten. Contact opnemen kan op info@waerdt.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.