Ik probeer weleens te antwoorden met citaat, maar het lukt me niet.
Kan iemand uitleggen hoe het moet?
Dag Nico,
Rechtsonder een bericht zie je staan Antwoord en Antwoord met Citaat
Klik op Antwoord met Citaat en klaar is Clara.
Succes (of beter nog, antwoord nu maar met citaat)
Dag Nico,
Rechtsonder een bericht zie je staan Antwoord en Antwoord met Citaat
Klik op Antwoord met Citaat en klaar is Clara.
Succes (of beter nog, antwoord nu maar met citaat)
Bedankt, het is nog simpeler als ik dacht
kun je ook en gedeelte doen??
Eerste
Tweede
Derde
Vierde
En gebruik je de meest rechter aanhalingstekens kun je meerdere quotes plaatsen
Aanhalingstekens?
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je meerdere quotes kunt plaatsen kun je daar een duidelijker uitleg over geven aub?
Mvg,![]()
@Spaander; Wat MarcelG bedoeld met aanhalingstekens is het derde en laatste blokje rechtsonder een bericht, naast Antwoord, en Antwoord met Citaat
Daar zie je de aanhalingstekens met een plusje ernaast.
Hiermee kun je dus, zoals MarcelG al schreef, meerdere quotes plaatsen.
Bekijk bijlage 37565
Groet,
Jan
Volgens mij is Nico nu geheel ingewijd in de mogelijkheden van het citeren.![]()
@Nico
Dan is er op fora ook nog vaak een soort etiquette v.w.b. quoten.
Als je direct onder een bericht antwoordt volstaat vaak een @ met de naam van degene die je antwoordt, zoals ik hierboven doe.
Anders zo weinig mogelijk quoten, dus bij voorkeur alleen de essentie van waarop je antwoordt. Dat doe je dus door tekst weg te halen. Tenslotte verwijzingen naar foto's uit de quote halen, een korte vraag als reactie op een post met 10 foto's die volledig wordt gequote vervuilt het forum en veroorzaakt onnodig veel dataverkeer. Je korte vraag is dan ook nog eens slecht te zien tussen het quote-geweld.
Hier op woodworking.nl is het allemaal wat vrijer, maar het kan geen kwaad te proberen er rekening mee te houden. Uiteindelijk kosten al die extra grote berichten weer extra dataverkeer, extra stroomverbruik, dataopslag enzovoort. Dus zelfs met berichten op een forum kan je al duurzaam doen.