Op Pinterest kwam ik een artikel tegen over de veiling van een antieke gereedschapskast van een onbekende ambachtsman. De vergelijking met de Studley Toolchest wordt natuurlijk snel gemaakt!
Het ziet er weer niet uit of het ooit gebruikt is. Als je een gereedschapskast maakt om te gebruiken, lijkt het me niet handig dat het gereedschap in lagen wordt opgeborgen en als je alles volpropt is er geen plaats voor nieuw gereedschap. Voor de show ziet het er wel mooi uit. Zou alles in het vet zitten?
Ik denk dat dat vanwege het gewicht is.
Het gewich boven het midden van het object hebben geeft misschien meer kans tot omvallen.
(Kikker, beitel, etc.)
Het ziet er weer niet uit of het ooit gebruikt is. Als je een gereedschapskast maakt om te gebruiken, lijkt het me niet handig dat het gereedschap in lagen wordt opgeborgen en als je alles volpropt is er geen plaats voor nieuw gereedschap. Voor de show ziet het er wel mooi uit. Zou alles in het vet zitten?
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.