Angle grinder, Haakse slijper DeWalt DCG406 + accu

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
DCG406:
Dit jaar gekocht, slechts een paar keer gebruikt. Het is niet mijn gewone gebruikte gereedschap, dus het is nog erg nieuw, helemaal geen schade, er zit alleen wat houtstof op het oppervlak. Een nieuwe machine kost ongeveer 160 euro, en ik verkoop hem voor 115 euro. U kunt de machine komen controleren.
In Wageningen. Bought it this year, only used for a few times. It is not my regular used tool, so it is still very new, no damage at all, only have some wood dust on the surface. A new machine is about160 euro, and I am selling it for 115 euro. You can come and check the machine.In Wageningen.

Accu:
In Wageningen. Bought it last year, charged less than about 8-10 times. Pretty new, very lightly used. A new one is 70 euro, I am selling this for 50 euro.
In Wageningen. Vorig jaar gekocht, minder dan ongeveer 8-10 keer opgeladen. Vrij nieuw, zeer licht gebruikt. Een nieuwe kost 70 euro, deze verkoop ik voor 50 euro.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 22
  • 2.jpg
    2.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 22
  • 3.jpg
    3.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 18
  • 4.jpg
    4.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 19
  • a.jpg
    a.jpg
    88 KB · Weergaven: 19
  • b.jpg
    b.jpg
    54 KB · Weergaven: 21

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.