Rossii je kan opvallend goed fotograferen en je weet hoe je met beelden een verhaal moet maken. Een aantrekkelijk beeldverhaal

.
mvg
klaas
Inderdaad, knap werk en knap gefotografeerd!
Ik probeer het allemaal zo goed mogelijk te doen voor mijn kunnen. Qua fotografie ken ik thans NIETS. Ik trek gewoon 20 foto's en haal de beste eruit. Ik heb ook gezien dat de meeste fotograven dit doen.
Wat de achtergrond betreft van de foto's, heb ik gewoon een doek die ik kan afrollen. Daar kan ik dan de onderdelen op leggen en heb ik een mooie achtergrond zonder hoeken enz.
Mooi verhaal! Zeker interessant voor het forum,ik ben net bezig met het ontwerpen van een tafel waarbij aluminium hout gecombineerd gaan worden.
Zaag je je aluminium ook met een zaagtafel of enkel met de decoupeerzaag? Welke soort aluminium gebruik je, aangezien je sprak over " redelijk zacht aluminium" .
Het verhaal wat er rond hangt, is zo een beetje vanzelf tot stand gekomen. Toen ik met het project begon, kreeg ik meer vraag naar uitleg enz.
Zo is dan alles gegroeid, en telkens ik nu iets maak volgt de uitleg erover.
De aluminium zaag ik niet met een tafelzaag. Als ik iets moet zagen neem ik gewoon de wipzaag (decoupeerzaag) met natuurlijk het JUISTE zaagblad voor alu.
Wat de legering van de alu betreft weet ik niet welke samenstelling die heeft.
Ik haal al mijn aluminium in een grote zaak waar ze laders en alu stellingen enz maken. Als ik al eens iets moet laten afdraaien op de draaibank, zegt mijn vriend, die dit doet voor mij, dat de alu niet hard genoeg is .
Als ik nog eens in het bedrijf kom, zal ik het eens vragen met welke soort ze werken.
Rossi, je gebruikt WD40 bij het frezen. Is dat beter dan de klassieke snij- en frees olie bij werken met aluminium?
Groet, Rob.
Persoonlijk heb ik nooit met snij of frees olie gewerkt.
Het kan zijn dat dit natuurlijk NOG beter is dan WD40. Wat ook perfect gaat is white spirit .
Mooi project, en erg mooie uitvoering.
Thx dude.