Aluminium Constructieprofielen 4040 of 6060 , welke winkel

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
243
78
Groningen
www.kiwood.nl
Ben wel tevreden over Motedis, wel Chinees denk ik, wordt geleverd uit Frankrijk dacht ik, maar al ettelijke tientallen meters besteld.
Vooral de 'makerpacks' zijn aantrekkelijk geprijsd.

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
239
93
Zaanstreek
ik heb nog allemaal losse stukken 4040 liggen; heb je veel nodig? Motedis is ook mijn hofleverancier voor de basisspullen, voor het werk ook al wel eens bij DamenCNC besteld als het echt zuiver en voorgeboord moet worden.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.301
688
Noord-Veluwe / Skåne
Hier nog een Motedis-klant. Let bij je keuze op dat je een standaard profiel kiest. Bij 4040 is de groef van 8 mm van het type I het meest gebruikelijk (in Europa). De reden waarom ik je aanraad daarop te letten is omdat je anders in de problemen kunt komen met de maat en vorm van o.a. schuifmoeren. Een andere reden is dat als je de profielen wilt gaan gebruiken voor het maken van een tafel waarop je ook snelspanklemmen a la de MFT-klemmen wilt gebruiken, dat die niet in bijvoorbeeld de groef van het type B passen, maar wel in de I groef.

Voorhetplezier

Actieve deelnemer
12 jan 2024
64
29
Hillegom
Geen ervaring mee, maar de prijzen zijn niet verkeerd vergeleken met wat ik anders heb gezien.
Zij hebben ook 4545 en 4590 en accessoires. Bestellen op maat vanaf 5 cm, je betaald allen wat je nodig hebt

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.377
368
Heelsum
ik heb 2 lengtes van 3 meter nodig en dan een stuk of 6 tot 8 meterstukken.
de lengtes moeten stijf zijn want wil zelf een slab flattening setup maken...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.