Motedis heb ik hier al vaker horen vernoemen.P.S. Ik denk dat het wel zal uitmaken vanwaar je je profiel zult betrekken. Ik koop meestal bij Motedis
Motedis heb ik hier al vaker horen vernoemen.P.S. Ik denk dat het wel zal uitmaken vanwaar je je profiel zult betrekken. Ik koop meestal bij Motedis
Mijn werktafel is 200x100 cm. Dan wordt dit systeem onhandig.
Bedankt voor het delen. Aluxprofiel was een van de eerste sites die ik gevonden had. Het blijkt echter een Poolse firma te zijn die volgens de algemene voorwaarden enkel levert aan Polen en, voor de rest van Europa, enkel aan bedrijven.Ik heb een paar jaar geleden een parallel aanslag voor mn lintzaag gebouwd van geextrudeerde aluminium profielen. Werkt top! Aluxprofiel.nl was de website. Hebben ook een zooi aan verbinders boutjes en weet ik veel wat, eigenlijk alles om te maken wat je wil. Hier is een filmpje van mn parallel aanslag:
Nou bijzonder dat het er staat want ze leveren gewoon aan particulieren in Nederland kan ik uit eigen ervaring vertellen.Bedankt voor het delen. Aluxprofiel was een van de eerste sites die ik gevonden had. Het blijkt echter een Poolse firma te zijn die volgens de algemene voorwaarden enkel levert aan Polen en, voor de rest van Europa, enkel aan bedrijven.
Thx. Misschien gewoon eens vragen dan...Nou bijzonder dat het er staat want ze leveren gewoon aan particulieren in Nederland kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Ik heb daar in het verleden ook een aantal keer besteld, was gewoon goed spul. De profielen zijn iets lichter gebouwd dan van bijv Item24 of Motedis.Snel antwoord gekregen van Aluxprofiel. Ze leveren dus inderdaad ook aan particulieren. Raar dat het dan anders staat op de website.
Het is niet mijn plan om met een gatenpatroon te werken. De aanslag zal permanent bevestigd worden aan de tafel. En als het over een lange (170 cm) aanslag gaat, is het verschil best groot.als je dezelfde functionaliteit wil als bijvoorbeeld de Benchdogs. dus met Dogs vastzetten aan je werkbank en een flagstop, scheelt het dan nog wel veel geld met een zeflbouwset?