Altendorf F90 paneelzaag te koop

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Hierbij bied ik mijn Altendorf F90 paneelzaag te koop aan. Het is er een met een roltafel van 2600 mm, uiteraard op krachtstroom. De F90 is het model waarbij het zaagblad niet gekanteld kan worden, daarbij heeft deze zaag (helaas) ook geen voorritser. Het is een ouder model, ik kan geen bouwjaar vinden maar ik gok uit de jaren '80, maar wel in prima staat. Het is in elk geval een loeizwaar bakbeest, daarom zaagt hij bijzonder stabiel! Reden van verkoop is dat ik inmiddels een andere, gedeelde werkplaats heb betrokken met een veel modernere SCM paneelzaag, deze Altendorf staat daarom niets te doen en mag van eigenaar wisselen. Ik had 1200,- inc. btw in gedachten, ik kan een factuur schrijven. De machine staat in Harmelen. Er is geen heftruck aanwezig, maar er kan een aanhanger naar binnen worden gereden zodat de zaag met de kettingtakel kan worden opgetild (zo heb ik hem ook binnen gekregen).

Rick
 

Bijlagen

  • Bestand_000.jpeg
    Bestand_000.jpeg
    168,7 KB · Weergaven: 115
  • Bestand_002.jpeg
    Bestand_002.jpeg
    96,6 KB · Weergaven: 114
  • Bestand_003.jpeg
    Bestand_003.jpeg
    132,7 KB · Weergaven: 114

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.