Als een 'nieuw' lid gelijk in de handel duikt…

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.757
3.685
Gaanderen
Jaap is het een idee om ook je eigen werkstukken hier te kunnen verkopen? Natuurlijk niet aan forummers, want die kunnen het allemaal zelf. De vraag is dan hoe bereik je de potentiële kopers.

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
419
313
Schouwen-Duiveland
Er zijn ook werkstukken die niet ioedereen kan maken Wim.
Ik heb een cnc bank en daar heeft niet iedereen er 1 van staan. Ikzou dus iets kunnen maken wat anderen niet de mogelijkheid voor hebben. Idem met mijn laser graveer apparaat. Zo zijn er ook genoeg die geen draaibank hebben en best een mooie schaal of pot van een draaier zouden willen kopen...................

• Leuk
Waarderingen: jaap en John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
992
604
‘s-Hertogenbosch
Ik denk dat iedereen best persoonlijk benaderbaar zal zijn wanneer het ene forumlid geïnteresseerd is in de prestaties van een ander lid en dat men voor mekaar iets kan betekenen als men er open voor staat.Uiteraard zonder extra verplichtingen
Daarom is het jammer als meeting momenten niet doorgaan……

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.757
3.685
Gaanderen
Triek77 hiervoor is ook de rubriek durf te vragen, die rubriek is geen verkoopkanaal, maar kan leuke reacties opleveren. Natuurlijk heb je gelijk dat niet iedereen alles kan maken, ik kan hier echter geen smyleys plaatsen.
Dan was er een nuance geweest.

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
5.361
1.246
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Jaap is het een idee om ook je eigen werkstukken hier te kunnen verkopen? Natuurlijk niet aan forummers, want die kunnen het allemaal zelf. De vraag is dan hoe bereik je de potentiële kopers.
Lijkt me op zich leuk, maar mijn doelgroep zie ik niet zo snel op dit forum naar mijn werkstukken zoeken (splitcane hengels, hengelrekken, accessoires voor het vliegvissen). Ik denk dat dat voor meer van ons geldt?

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.938
629
Lijkt me op zich leuk, maar mijn doelgroep zie ik niet zo snel op dit forum naar mijn werkstukken zoeken (splitcane hengels, hengelrekken, accessoires voor het vliegvissen). Ik denk dat dat voor meer van ons geldt?
Misschien niet rechtstreeks... Maar als ik iemand zou kennen zou ik hem wel naar jou doorverwijzen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.642
2.455
Terkaple
www.woodworking.nl
Heel graag zelfs! Mijn idee van een meer open Marktplein is, dat mensen ook om hulp kunnen vragen voor b.v. een klus, een reparatie of kleine restauratie etc. Misschien een rubriek waar forummers ook specifieke diensten aan kunnen bieden, zaag of schaafwerk, CNC of 3D printwerk, draaiwerk etc. En laat men onderling maar tarief afspreken, van gratis tot ruilen of een tarief. Wat maar het beste uitkomt.
We moeten wel zorgen dat hout de boventoon voert, maar ook nu komen er vaak zulke professionele tips voorbij over fundering, constructies, isolatie etc. Er zit gewoon heel veel kennis op het forum.

jaap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.642
2.455
Terkaple
www.woodworking.nl
Met elkaar hebben we wel meer "adverteer kracht" meer mogelijkheden om e.e.a. onder de aandacht te brengen via andere kanalen. Jij maakt wel heel specifieke dingen, ik veronderstel dat je een redelijke naamsbekendheid hebt in de vliegvis wereld?

jaap

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.757
3.685
Gaanderen
Er zijn er wel enkele die ook vliegvissen op dit forum. Alleen splitcane hengels maken kan ik niet. De rest wel.
Het blijven mooie hengels Henk. Ik heb er enkele mogen bekijken.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.