Afgelopen zondag een bod gedaan op een item hier op het forum. Heel snel en goed contact gehad met de verkoper en tot een overeenkomst gekomen. Fijn zou je zeggen. Ik heb direct het geld overgemaakt naar de persoon uit België. Met instant payment tegenwoordig binnen de sepa landen geen probleem zou je zeggen.zondagavond een bericht dat het nog niet bij hem is bijgeschreven. Ik heb hem een screenshot gestuurd dat het bij mij afgeschreven is. Maandagochtend een bericht ontvangen dat het er nog niet opstaat. Ik lag op bed na nachtdienst en toen ik wakker was te laat om bank te bellen. Omheb netjes een bericht gasthuis dat ik er vandaag als ik thuiskom contact opneem met mijn bank.
Vandaag doe ik nog een bericht of het al op zijn rekening staat voordat ik mijn bank ga contacten.
Krijg ik onderstaand bericht via de watts app.
Ik heb het moeten terug storten.
Er was intussen iemand die cash betaald heeft gisteren avond.
En ik had een dringende rekening te betalen.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Deze ochtend is het erop gekomen en heb het meteen terug gestort.
Mvg,
XXX
Dit is schijnbaar normaal tegenwoordig om zo je zaken te doen. Dit is al de tweede in een maand tijd waar ik zoiets meemaak als koper.
Liefst maak ik de persoon met naam en toenaam hier openbaar maar ik hou me nog even in.
Vandaag doe ik nog een bericht of het al op zijn rekening staat voordat ik mijn bank ga contacten.
Krijg ik onderstaand bericht via de watts app.
Ik heb het moeten terug storten.
Er was intussen iemand die cash betaald heeft gisteren avond.
En ik had een dringende rekening te betalen.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Deze ochtend is het erop gekomen en heb het meteen terug gestort.
Mvg,
XXX
Dit is schijnbaar normaal tegenwoordig om zo je zaken te doen. Dit is al de tweede in een maand tijd waar ik zoiets meemaak als koper.
Liefst maak ik de persoon met naam en toenaam hier openbaar maar ik hou me nog even in.