Al zeven jaar 'nieuw lid'...

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Het lijkt erop dat het iets te maken heeft met de taalinstellingen. Bij 'preferences' in goed Nederlands staat bij mij de taal ingesteld op Amerikaans Engels (stond standaard zo). Google vertaalt de boel naar Nederlands...
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
392
112
Zuidoost Brabant
Zelfs dát kan ik niet kiezen..
Bestaat bij mij niet...

Je kunt eerst de taal wijzigen naar Nederlands
klik op je avatar en naam rechts bovenin de zwarte balk
Preferences - Language
Onder hetzelfde menu staat ook de 'stijl' (of 'style' in jouw geval)

De aangepaste titel heb ik ook niet... misschien moet je daarvoor eerst doneren?
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik ben nu ook aan het zoeken, maar ook bij mij geen mogelijkheid om dat aan te passen. Geprobeerd met taalinstelling Engels en Nederlands.
Wat de keuze Nederlands wel met zich meebrengt is dat de hele opmaak van het forum wordt opgerekt wat er heel erg lelijk uit ziet, dat heb ik dus weer snel teruggezet naar het Engels.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Je kunt eerst de taal wijzigen naar Nederlands
klik op je avatar en naam rechts bovenin de zwarte balk
Preferences - Language
Onder hetzelfde menu staat ook de 'stijl' (of 'style' in jouw geval)

De aangepaste titel heb ik ook niet... misschien moet je daarvoor eerst doneren?

Aan mijn scrprnt zie je dat ik al op Nederlands sta. Switchen naar Engels maakt ook nx uit.
 

StephanS

Actieve deelnemer
14 jun 2012
73
40
59
Geldrop
Als proefje heb ik gisteren een nieuw account aangemaakt, maar ook bij dat account lukte het niet om het te wijzigen.
Helaas ......
Ik geef het op, ik denk dat ik maar gewoon "nieuw lid" blijf.
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Jammer en onbegrijpelijk dat het soms wel, soms niet lukt. Misschien heeft de sitebeheerder een oplossing...
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Ik heb geaarzeld of ik op de twee bovenstaande posts van wilm10 en jpandriesse zou reageren. Voel me daardoor direct aangesproken en ervaar beide als bijzonder onsympathiek en overbodig/onnodig. Heb dit soort reacties tot dusver ook nog niet gezien op dit, in mijn beleving, vriendelijke forum. Je hoeft dit draadje niet te lezen als het je niet aanstaat... Jammer.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Henk, volgens mij zijn die commentaren niet slecht bedoeld. Wilm10 biedt een ludieke (maar werkende) oplossing aan voor je probleem en Jpandriesse merkt gewoon op dat deze oplossing bijzonder irritant zou overkomen. Er wordt dus niet bedoeld dat jij irritant overkomt. Is soms moeilijk om nuances te leggen in geschreven tekst, maar ga er bij twijfel maar vanuit dat alles goedbedoeld is hier op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en Petrolhead

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.