Al even lid

remcovandeberkt

Actieve deelnemer
19 jul 2017
31
6
Woudenberg
Ik ben al even lid van het forum en daarvoor al een veelvuldige kijker;)
Maar zal me nu maar eens even voorstellen.

Ben Remco en heb in 2009 mijn diploma op het HMC gehaald in Amsterdam.
1598591661097.png 1598591779625.png
Hierna ben ik scheepsbouwkunde gaan studeren in Leeuwarden.

Eigenlijk heb ik al mijn stages dan wel op het HMC als later bij mij HBO studie in de houten schepen gezet.
Zelf bouwen dan wel niet tekenen op kantoor.

Zo heb ik geholpen tijdens de bouw van de Palingaak de Korneliske Ykes II . Waarbij ik diverse knieën aan dek heb gemaakt het roer heb gemaakt en de voorkant samen met Kees Sars (hoofd bouwer) heb gestrookt. Stichting De Palingaak – – Tastbare historie van 200 jaar palingvaart vanuit Heeg

Ook heb ik geholpen tijdens de restauratie van een Noorse Spitsgatter waarbij ik het volledige interieur gemaakt heb.
1598591219064.png

Helaas is dit alles eigenlijk weer verleden tijd en zit ik nu al ruim 6 jaar op kantoor stalen bootjes te berekenen ;)
Maar dat mag natuurlijk de pret niet drukken. Ik heb mijn vrouw zo ver gekregen dat er ruimte voor haar fiets en de vriezer in de schuur moet zijn en dat ik voor de rest mijn ding mag doen en lekker kan hobbyen

Dus staat daar nu een combi bankje met stofafzuiging (emco star 3000) en een scala aan hand/elektrische gereedschap wat ik in de jaren verzameld heb. Nu ben ik langzaam de schuur een beetje aan het herinrichten dat er nog plek is om dingen te doen. Dus misschien een keer wat foto's van mijn mancave.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Tympy en ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.