Afzuiging gude GAA 50

fredvr

Nieuw lid
29 nov 2023
3
3
Nl
Ik heb vandaag mijn afzuiger ontvangen. Nu zit er een filterzak bij. Als ik hem aansluit op mijn zaagtafel zit het zakje snel vol denk ik zo en is het zaagsel hiervoor eigenlijk veel te grof. Kun je die filterzak gewoon weg laten..? Zo ja, wanneer is het raadzaam deze dan wel te gebruiken?
 

fredvr

Nieuw lid
29 nov 2023
3
3
Nl
ooops, ik zit geloof ik op een heel verkeerde golflengte... Ik heb nog eens goed naar het apparaat gekeken en zag nu pas hoe de afvoer route van het zaagsel loopt. Voel me een beetje dom en vergeet mijn bovenstaande vraag maar..
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Dan is het antwoord wellicht handig voor de volgende gebruiker. Waarom deel je je inzicht niet gewoon, jouw leerschool kan die van een ander helpen
 
  • Leuk
Waarderingen: Rutger Broekman

fredvr

Nieuw lid
29 nov 2023
3
3
Nl
sorry, de filter filtert niet via de slang het afgezogen materiaal. Dat komt rechtstreeks in de 'emmer' terecht. De filter is bestemd om het fijnstof niet door je motor te krijgen. Die is dus belangrijk en moet je altijd gebruiken en tijdig schoonmaken/vervangen..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.