Afkortzaag Holzstar informatie

Boja

Nieuw lid
9 mei 2020
1
0
Hallo, even mezelf voorstellen :
Ik ben Marc 50j en woon in Belgie (maar daar hebben ze weinig zulke forums), klus al zo lang ik het me herinner. Ook heb ik zelfstandige activiteit van 8 jaar achter de rug, deze heb ik opgeheven na geen prive leven niet meer te hebben :D
Mijn activiteiten was altijd in de elektriciteit , verwarming en sanitaire afdeling te vinden . Hout dat was niets voor mij .
Echter nu ik hier thuis verbouw begin ik het leuker te vinden om met hout te werken .
Nu ben ik toe aan een deftige afkortzaag voor de hobbyist niet de bedoeling terug buitenhuis te gaan klussen , enkel voor thuis maar groot huis .

Ik ben even gaan rondzien en volgende merken en typen kwam ik tegen :
Metabo KGS 256 M 300€
Makita LS1018LN 370€
Bosch GCM 8 SJL 330€
Holzstar KGZ 255 E 250€

Over deze laatste vind ik weinig info terug wel over de 305E maar die is me te groot .
Heeft iemand hier ervaring mee ?? Het lijkt me een interessante machine uit ook al omdat de zaag zowel links als rechts kan kantelen en dit vind ik wel een plus punt .
Graag jullie menig over deze machine of het 305 E type zowel goed of slecht
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.