Vast topic zoveel over afkortzagen. Op m'n werkplaats heb ik gewoon een zaagtafel en Kapex afkorter staan maar m'n vader klust de laatste tijd veel in de schuur en tuin en wilt balken van 6x6 etc door kunnen zagen, rabatten afkorten, dat soort zaken. Omdat 't voor de vrije zaterdagmiddagklusjes is mag 'ie maximaal €250 kosten.
Nadeel is 1 dat ik in deze prijscategorie niet zo thuis ben, 2 je komt snel bij Praxis en andere hobby bob uitvoeringen terecht. Ik heb op zich geen slechte ervaringen met de afkortzagen van Einhell maar overall voelt 't gewoon niet zo solide aan.
Zelf heeft hij al een paar uit de folders geplukt maar als anderen meer input hebben (of een tweedehandsje voor een nette prijs
) hoor ik het graag. Wat gereedschap betreft hoor ik liever te veel dan te weinig.
Dit is zijn lijstje:
Scheppach HM80MP
Metabo KGS216M
Einheill TC-SM 2534
Nadeel is 1 dat ik in deze prijscategorie niet zo thuis ben, 2 je komt snel bij Praxis en andere hobby bob uitvoeringen terecht. Ik heb op zich geen slechte ervaringen met de afkortzagen van Einhell maar overall voelt 't gewoon niet zo solide aan.
Zelf heeft hij al een paar uit de folders geplukt maar als anderen meer input hebben (of een tweedehandsje voor een nette prijs
Dit is zijn lijstje:
Scheppach HM80MP
Metabo KGS216M
Einheill TC-SM 2534