Afbeelding laseren Wie wil dit doen?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Als verjaardag cadeau kwam de vraag om een scherm te maken voor een Dungeon Master. (voor iedereen die net als ik niet weten wat dit is kijk hier)
De afmeting zijn gelijk aan 4 A4 tjes Wel iets groter want er komt een lijst omheen voor de scharnieren. Nu moeten deze gefineerde eikenpanelen, fineer is 3mm dik, gelaserd worden. Wie kan/wil dit doen en hoe kom ik aan de juiste afbeeldingen. Betaald is geen probleem na overleg.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
mboots bedankt. Ik kreeg al heel snel na mijn post een PB van een van de forumer's. Ik ben al ingegaan op dat aanbod maar we weten niet 100% zeker of wat ik zou willen ook gaat lukken. IK kom er wel op terug als het niet lukt. De etsy link ga ik bekijken. Erg bedankt.
 

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
282
116
Wetteren, Belgie
Een beetje achtergrondinformatie: dit is voor een bepaald type bordspel waarbij de spelers leven/handelen/vechten in een wereld die gecreëerd wordt door de dungeon master. Dat is de spelleider die de verhaallijn kent en die ervoor zorgt dat de spelers in een virtuele wereld kunnen zijn. Het spel vergt veel fantasie en inbeeldingskracht en is niet voor iedereen even aantrekkelijk of toegankelijk. De uitkomst van gevechten wordt bepaald door het gooien met dobbelstenen (4, 6, 8, ... zijden). Wat de dungeon master gooit, zijn aantekeningen enzovoort mogen niet gezien worden door de spelers. Daarom gebruikt hij een scherm dat meestal uit simpel karton bestaat maar hier dus een prachtig exemplaar zal worden.
@Wim Kluck : wees er maar zeker van dat dit cadeau geweldig geapprecieerd zal worden. Echt top. Ik ben benieuwd naar het resultaat...
 
  • Leuk
Waarderingen: Fredje kroketje

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Het is een gevraagd cadeau en mijn dochter vroeg speciaal of ik het wilde maken. Het word inderdaad gewaardeerd. Of ik er ook stukjes dobbelsteen op wil plakken maar wel in 3d. Nu dat moet ik nog kijken of dat lukt. Zagen van dergelijke kleine stukjes is niet mijn hobby.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.